طرح بنر محل جمع آوری زکات فطریه

شناسه مطلب : 442306
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :110 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر، جشنی مهم و پربارشکوه در دین اسلام است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، مسلمانان جهان را به خود می‌کشاند. این عید، نشانه پایان دوره‌ای از روزه‌گیری و عبادت‌های فراوان است و همچنین فرصتی برای جشن و خوشی با خانواده و دوستان را فراهم می‌آورد. این جشن، فرصتی است برای ابراز شادی، ارتباط اجتماعی و تقویت بنیان‌های اخوت و همبستگی در جوامع مسلمان.

چاپ بنرهای مرتبط با عید فطر، نه تنها می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی از این رویداد مهم کمک کند، بلکه می‌تواند انرژی مثبت و شادمانی عید را به جوامع و محیط‌های مختلف منتقل کند. این بنرها می‌توانند شامل تبریکات عید، دعوت به مراسمات عیدی، و همچنین پیام‌های مرتبط با ارزش‌ها و معانی این عید مقدس باشند.

با استفاده از بنرهای تبلیغاتی، می‌توان تأثیرات مثبت عید فطر را در جوامع تقویت کرد. این بنرها می‌توانند انگیزه و اشتیاق مردم را برای شرکت در مراسمات عیدی، کمک به نیازمندان، و ایجاد فضای شاد و مهربانی در جوامع تقویت کنند. همچنین، با ارائه پیام‌هایی در بنرها که به تأکید بر ارزش‌های انسانی، اخلاقی، و اجتماعی اشاره دارند، می‌توان تأثیر مثبت بیشتری در جامعه ایجاد کرد و به تقویت ارتباطات انسانی و اجتماعی کمک کرد.

 

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تایپوگرافی زکات فطره و کفاره ، تذهیب و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               110 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی زکات فطره و کفاره در طرح بنر عید فطر

 


بنر عید سعید فطر , طرح های psd , دانلود بنر عید فطر , بنر عید فطر , محل جمع آوری زکات فطریه , طرح بنر عید فطر , عید فطر , بنر عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , طرح عید فطر , تایپوگرافی زکات فطره و کفاره , بنر تبریک عید فطر , بنر psd عید فطر , محل جمع آوری فطریه , طرح های لایه باز , بنر لایه باز عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325