طرح بنر لایه باز گرامیداشت روز جانباز

شناسه مطلب : 439953
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز جانباز


روز جانباز به یادآوری تلاش‌ها، قربانی‌ها و تضحیات جانی افرادی است که در مقابل دشمنان و در دفاع از کشور خود، آسیب‌های جسمی و روحی دیده‌اند. این روز به عنوان یک مناسبت ملی در کشورهای مختلف گرامیداشت می‌شود تا به جانبازان افتخار بخشیده شود و جامعه نشان دهد که اراده و ایثارگری این افراد تا جای ممکن تحت توجه است. این روز فرصتی است تا به افرادی که با عظمت و شجاعت خود به دفاع از امنیت و حریم کشور پرداخته‌اند، احترام گذاشته شود.

استفاده از بنرها به عنوان یک ابزار گرافیکی در گرامیداشت روز جانباز می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. بنرها با استفاده از تصاویر و نوشته‌های معنی‌دار، قادر به ایجاد حس اراده و ایثارگری در جامعه می‌باشند. طراحی بنرهایی که تصاویری از جانبازان با شجاعت و اراده قهری را نشان دهند و همچنین از پیام‌های الهام‌بخش و تقدیرآمیز بهره ببرند، می‌تواند افراد را به تفکر و احترام به این گروه ارزشمند تشویق کند.

به طور کلی، گرامیداشت روز جانباز و استفاده از بنرهای متناسب با این مناسبت، یک فرصت برای افزایش ایجاد ارتباط انسانی و تقویت اراده ملت در مسیر پیشرفت و امنیت ملی می‌باشد.


طراحی بنر لایه باز گرامیداشت روز جانباز با زمینه سبز و تصویر جانباز، یک ابزار قوی و جذاب برای جلب توجه و ارتقاء اراده جامعه به افتخارات این گروه قهری است. این طرح با استفاده از المان‌های گرافیکی مؤثر می‌تواند احساس ارتباط ملت با جانبازان را تقویت کرده و پیام‌های الهام‌بخشی ارسال کند.

اولین لایه این بنر، زمینه سبزی را به تصویر می‌کشد. این انتخاب رنگ نه تنها به عنوان نمادی از طبیعت و زندگی، بلکه به عنوان نمادی از امید و تجدید حیات نیز شناخته می‌شود. سبزی زمینه باعث تأکید بر ارتباط این روز با طبیعت و زندگی سالم می‌شود.

دومین لایه، تصویری از یک جانباز با قهرمانی و شجاعت برجسته را در بر می‌گیرد. این تصویر نه تنها به افتخارات جانبازان اشاره دارد، بلکه احساس اراده، تلاش، و ایثارگری را در ذهن مخاطب تقویت می‌کند.

سومین لایه، شامل نوشته‌های الهام‌بخش و پیام‌های تقدیرآمیز به جانبازان است. این نوشته‌ها به مخاطب انگیزه می‌دهند و ارتباط احساسی بین جامعه و جانبازان را تقویت می‌کنند.

لایه چهارم، شامل فضایی برای افزودن اطلاعات محل و زمان گرامیداشت روز جانباز است. این بخش به کمک لایه‌های باز قابل ویرایش است تا به طراحان امکان تغییر موقعیت و زمان مراسم را فراهم کند.

لایه پنجم نهایی، برای افزودن لوگو و امضای سازمان‌ها و حمایت‌کنندگان این رویداد می‌باشد. این بخش می‌تواند به تبلیغات و حمایت‌های مالی اختصاص یابد و به روز جانبازان ارتقا و تقویت شود.

بنر لایه باز روز جانباز ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح روز جانباز

طرح بنر روز جانباز شامل: تصویر جانباز ، رهبر ، آیت الله خامنه ای ،پرچم ایران  و متن گرامیداشت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جانباز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد روز جانباز

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنرروز جانباز
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر روز جانباز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت جانباز در طرح بنر روز جانباز

بنر روز جانباز , شعبانیه , روز جانباز , بنر روز جانباز , بنر لایه باز رو جانباز , پوستر روز جانباز , طرح بنر روز جانباز , ولادت حضرت ابوالفضل , طرح بنر روز جانباز , بنر روز جانباز , طرح لایه باز بنر روز جانباز , جانباز , بنر مناسبتی ,
madayen - 1402-11-23

سلام. وقت بخیر.ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه خدمت شما و گروه طراح محترمتانظاهراً فایل ایراد داره و پس از دانلود فقط فایل psd توی پوشه هست که موقع باز شدن خطا میده و اجرا نمیشه!!لطفاً بررسی بفرمائید.

امیررضا عباسی - ۱۴۰۲-۱۱-۲۴

سلام دوست عزیز فایل اصلاح شد ممنون از گزارش شما

جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325