طرح بنر لایه باز پیش دبستانی

شناسه مطلب : 430370
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :97 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر مهد کودک پیش دبستانی

تبلیغات و چاپ بنر ابزارهای بسیار موثری در ترویج و معرفی مراکز پیش دبستانی هستند. تاثیر مثبت این دو عامل در ترویج پیش دبستانی‌ها به شیوه‌های مختلفی ابراز می‌شود. اولین تاثیر مهم، افزایش آگاهی و شناخت اجتماع درباره وجود این مراکز است. با چاپ بنر‌ها و انتشار تبلیغات مربوط به پیش دبستانی‌ها، اطلاعات مربوط به مکان، برنامه تحصیلی، امکانات، و شیوه تدریس به خانواده‌ها منتقل می‌شود و این باعث می‌شود که والدین بهترین تصمیم را برای آموزش کودکان خود بگیرند.

در دومین تاثیر، تبلیغات و چاپ بنر‌ها می‌توانند به افزایش تعداد دانش‌آموزان در پیش دبستانی‌ها کمک کنند. زمانی که خانواده‌ها با مرکزی آشنا می‌شوند که از نظر کیفیت آموزشی و محیط آموزشی قابل اعتماد باشد، بیشتر به انتخاب آن مرکز تمایل دارند. این ممکن است منجر به افزایش تعداد دانش‌آموزان و در نتیجه افزایش درآمد و موفقیت مالی مرکز پیش دبستانی شود.

سومین تاثیر این تبلیغات و بنر‌ها، ایجاد ارتباط مثبت با جامعه محلی است. با انتشار اطلاعات مفید در مورد پیش دبستانی‌ها، این مراکز می‌توانند جزء جامعه محلی تراکم شوند و با والدین و اعضای جامعه به عنوان منابع آموزشی و پرورشی تعامل کنند. این ارتباط مثبت ممکن است در جلب حمایت‌های مالی و مشارکت اجتماعی برای بهبود پیشرفت و توسعه مرکز پیش دبستانی نقش داشته باشد.

طراحی یک بنر پیش دبستانی با زمینه آبی و صورتی و استفاده از وکتور کودک می‌تواند یک ابزار بسیار جذاب و جذب‌کننده برای تبلیغ یا معرفی مرکز پیش دبستانی باشد.

  1. انتخاب رنگ‌ها: زمینه آبی و صورتی انتخابی عالی برای یک بنر پیش دبستانی است. رنگ آبی به عنوان نماینده آسمان و صداقت، و رنگ صورتی به عنوان نماینده دنیای رنگارنگ کودکانی که در پیش دبستانی فعالیت می‌کنند، می‌توانند احساس راحتی و امنیت به والدین و فرزندانشان منتقل کنند.

  2. وکتور کودک: برای افزایش جذابیت بنر، از وکتور کودکانی با لباس‌های رنگارنگ و انرژی مثبت استفاده کنید. این وکتورها می‌توانند جلب توجه والدین و نمایانده ویژگی‌های مثبت و مسیر آموزشی مرکز پیش دبستانی باشند.

  3. عنوان مشخص و جذاب: در بالای بنر، یک عنوان واضح و جذاب برای مرکز پیش دبستانی خود انتخاب کنید. این عنوان باید خلاصه و معنی‌دار باشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند.

  4. استفاده از شعار: اضافه کردن یک شعار یا پیام کوتاه مثبت که اهمیت آموزش پیش دبستانی و نقش آن در رشد کودکان را نشان دهد، به بنر ارزش افزوده می‌دهد.

  5. اطلاعات تماس و لوگو: در پایین بنر، اطلاعات تماس مرکز پیش دبستانی و لوگوی آن را قرار دهید. این اطلاعات به والدین کمک می‌کند تا به راحتی با مرکز تماس بگیرند یا به سایت و اطلاعات بیشتری در مورد مرکز مراجعه کنند.

با این پنج مورد در نظر گرفته شده، بنر پیش دبستانی شما آماده به نمایش گذاشتن مزایای و ویژگی‌های منحصر به فرد مرکز شده و می‌تواند به جذب والدین و کودکان جوان کمک کند.

طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی، توسط طراحان ایران طرح جهت نصب سردر این آموزشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مهد کودک

طرح بنر مهدکودک شامل: وکتور کودک، وکتور، زمینه فانتزی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

بنر لایه باز مهد کودک، طرح بنر مهد کودک، بنر مهدکودک و پیش دبستانی، طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی،عکس پسر بچه، وکتور، زمینه فانتزی، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، صورتی

سایز:                               97 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر  مهد کودک 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و صورتی با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور کودک مناسب با طرح پیش دبستانی و مهدکودک
  • استفاده مناسب از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طرح بنر مهد کودک
  • طراحی شیک و فانتزی بنر مهد کودک

 


طرح بنر پیش دبستانی , طرح لایه باز بنر پیش دبستانی , دانلود بنر لایه باز پیش دبستانی , طرح بنر مهد کودک , بنرلایه باز , پیش دبستانی , دانلود بنر مهد کودک , بنر مهد کودک , طرح لایه باز پیش دبستانی , بنر تبلیغاتی مهد کودک , بنر مهد کودک و پیش دبستانی , طرح بنر مهد کودک , طرح لایه باز بنر مهد کودک , وکتور کودک , بنر لایه باز مهد کودک , بنر پیش دبستانی , دانلود psd بنر مهد کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325