طرح بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه psd

شناسه مطلب : 415387
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :133 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر وفات حضرت خدیجه (س)

رحلت حضرت خدیجه، همسر پیامبر اسلام، یکی از رویدادهای مهم تاریخ اسلام است. وی بعد از چندین سال ازدواج با پیامبر، در سنّین پیری درگذشت. او از جمله اولین افرادی بود که اسلام را پذیرفت و به دلیل پشتیبانی‌های مستمر خود از پیامبر، نقش مهمی در پیشبرد اسلام داشت. رحلت حضرت خدیجه، برای پیامبر و تمامی اعضای خانواده‌اش، بسیار دردناک و محزون بود. او بعد از درگذشت، به یکی از شخصیت‌هایی تبدیل شد که همیشه به یاد می‌آورند و تأثیر گذاری بر زندگی اسلامی دارد.

بنر‌ها به عنوان یکی از ابزارهای موثر تبلیغاتی در حال حاضر به طور گسترده‌ای در جامعه استفاده می‌شوند. یکی از مواردی که امروزه با استفاده از بنرها مورد توجه قرار می‌گیرد، بنرهایی است که به مناسبت روز حضرت خدیجه طراحی و چاپ می‌شوند. این بنرها علاوه بر تبلیغات، می‌توانند به عنوان یک وسیله‌ی برای آشنایی با زندگی و تلاش‌های این شخصیت بزرگ اسلامی استفاده شوند و باعث ارتقای اطلاعات و آگاهی عمومی درباره زندگی این شخصیت شوند.

با گذشت زمان، رویدادهای مختلفی در جامعه به وجود آمده‌اند که هر کدام نیاز به برگزاری و برنامه‌ریزی دارند. استفاده از بنرها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی می‌تواند به برنامه‌ریزان کمک کند تا هر چه بیشتر از مخاطب

خودشان را به رویدادی خاصی آگاه کنند و شرکت‌کنندگان را به شیوه‌ی مناسبی جذب کنند. به عنوان مثال، برنامه‌ریزان می‌توانند برای تبلیغ در مورد رویدادی مانند رحلت حضرت خدیجه از بنرهایی با عکس‌هایی از این شخصیت بزرگ و متنی مناسب استفاده کنند و آن‌ها را در اطراف محل برگزاری رویداد قرار دهند. با استفاده از این روش، مخاطبان بیشتری به شرکت در رویداد جذب می‌شوند و با توجه به فرهنگ ایرانی، احتمالاً بهتر درک خواهند کرد که چه رویدادی قرار است برگزار شود.

در نتیجه، رحلت حضرت خدیجه به عنوان یک رویداد مهم در تاریخ اسلام مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و به وسیله‌ی استفاده از بنرها می‌توان آگاهی عمومی را درباره این شخصیت بزرگ اسلامی ارتقا داد. استفاده از بنرها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی، می‌تواند به برنامه‌ریزان در جذب شرکت‌کنندگان برای برگزاری رویداد کمک کند و باعث شناسایی بهتر این رویداد در جامعه شود.

بنر وفات حضرت خدیجه، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر وفات حضرت خدیجه شامل:تذهیب و نقوش مذهبی ،  متن تسلیت وفات حضرت خدیجه می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات حضرت خدیجه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات حضرت خدیجه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               186 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر وفات حضرت خدیجه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر رحلت حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه , وفات حضرت خدیجه کبری (س) , سالروز وفات حضرت خدیجه , بنر تسلیت حضرت خدیجه , بنر تسلیت وفات حضرت خدیجه , بنر لایه باز , بنر رحلت حضرت خدیجه کبری , رحلت حضرت خدیجه , پوستر وفات حضرت خدیجه (س) , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه (س) , وفات حضرت خدیجه , خدیجه , بنر وفات حضرت خدیجه دهم رمضان , دانلود بنر وفات حضرت خدیجه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325