طرح بنر لایه باز هفته بسیج

شناسه مطلب : 435751
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر گرامیداشت هفته بسیج

هفته بسیج یکی از رویدادهای مهم در تقویت اراده ملت و ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه اسلامی است. 

  1. آگاهی‌افزایی درباره تاریخچه بسیج: بنرهای چاپی می‌توانند به آگاهی‌افزایی درباره تاریخچه و ریشه‌های بسیج پرداخته و اینکه چرا این هفته به عنوان هفته بسیج جشن گرفته می‌شود، توضیح دهند.

  2. ترویج اراده و اتحاد ملت: با انتخاب پیام‌ها و تصاویر مناسب بر روی بنرها، می‌توان به ترویج اراده و اتحاد ملت اسلامی پرداخت و مخاطبان را به همبستگی و همکاری برای تحقق اهداف مشترک تشویق کرد.

  3. تشویق به مشارکت فعّال: بنرهای چاپی می‌توانند به مشارکت فعّال در رویدادها و فعالیت‌های هفته بسیج تشویق کنند. اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های جشنواره مرتبط با این هفته از طریق بنرها ممکن است افراد را به شرکت فعّال تر و پویا تر در این رویدادها ترغیب کند.

  4. استفاده از عناصر هنری ملت‌مدار: در طراحی بنرها، می‌توان از عناصر هنری و نمادهای ملت‌مداری استفاده کرد. به کمک تصاویر و نقوشی که با ارتباط به تاریخچه و مفهوم بسیج، این بنرها را زیبا و مؤثر کنند.

  5. ترویج ارزش‌های انقلابی: بنرهای چاپی می‌توانند به ترویج ارزش‌ها و ایدئولوژی انقلاب اسلامی پرداخته و نقش بسیج در حفظ این ارزش‌ها را بیان کنند. این ابزارها می‌توانند به تعزیت و تقویت اتحاد ملت در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند.

به طور کلی، چاپ بنرها در هفته بسیج می‌توانند نقش مهمی در ترویج اراده ملی، اتحاد و همبستگی جامعه اسلامی ایفا کنند و بر اهمیت مشارکت فعّال در این رویداد تأکید کنند.

بنر لایه باز تبریک هفته بسیج، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر هفته بسیج

طرح بنر هفته بسیج شامل: متن بسیج امید ملت ایران ، تصویر پرچم ایران و متن گرامیداشت هفته بسیج می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته بسیج، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته بسیج می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک هفته بسیج

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز گرامیداشت هفته بسیج
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر هفته بسیج
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته بسیج

بسیج , بنر گرامیداشت هفته بسیج , دانلود بنر هفته بسیج , بسیج امید ملت ایران , دانلود بنر هفته بسیج , طرح بنر گرامیداشت هفته بسیج , طرح بنر هفته بسیج , پرچم ایران , طرح بنر لایه باز هفته بسیج , بنر لایه باز هفته بسیج , بسیجی , بنر هفته بسیج , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325