طرح بنر لایه باز عید فطر

شناسه مطلب : 415975
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :35 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر عید فطر

عید فطر یکی از مهمترین مناسبت‌های دینی در دنیاست که در پایان ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این عید به عنوان نمادی از وحدت و همدلی مسلمانان در سرتاسر جهان به شمار می‌رود و مراسم‌های مختلفی در این روز جشن گرفته می‌شود. این عید به عنوان یک روز تعطیل رسمی در بسیاری از کشورها قرار دارد و مردم در این روز به سراغ خانواده‌ها و دوستان می‌روند و از غذاهای خوشمزه و شیرینی‌های مختلف لذت می‌برند.

برای جشن گرفتن این مناسبت مهم، بسیاری از مردم به انتشار تبلیغات و تبلیغات بنری نیاز دارند. چاپ بنرها یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای اعلام این روز مهم است. بنرهای تبلیغاتی برای عید فطر معمولاً با استفاده از طرح‌های مختلف و متنوعی طراحی می‌شوند که شامل عکس‌های مناسب، پیام‌های تبریک و تهنیت، اطلاعات در مورد تاریخچه و مفهوم عید فطر و سایر جزئیات مربوط به این مناسبت می‌باشند.

تاثیر چاپ بنر برای جشن گرفتن عید فطر بسیار بزرگ است. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی، می‌توان به راحتی به مردم اطلاع رسانی کرد و آن‌ها را به شرکت در جشن‌ها و مراسم عید فطر دعوت کرد. همچنین، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک ابزار مؤثر برای جذب مشتریان به منظور فروش کالاها و خدمات مرتبط با عید فطر مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تایپوگرافی عید فطر ، تصویر گل و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               35 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر عید فطر

 


بنر لایه باز عید فطر , طرح عید فطر , بنر عید سعید فطر , بنر لایه باز عید فطر , طرح های لایه باز , بنر تبریک عید فطر , طرح بنر عید فطر , طرح های psd , بنر psd عید فطر , بنر عید فطر , دانلود بنر عید فطر , بنر عید فطر , عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325