طرح بنر لایه باز زیارت اربعین

شناسه مطلب : 429304
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :122 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر لایه باز تسلیت اربعین

اربعین حسینی به عنوان یکی از مراسم مهم در تاریخ اسلام و به ویژه در فرهنگ شیعیان، هر ساله در دهم صفر، به مناسبت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کربلا برگزار می‌شود. این مراسم با حضور میلیون‌ها زائر و عاشق حسینی از سراسر جهان به سوی کربلا در عراق جذب می‌شود. در این مراسم، معنویت و ارزش‌های انسانی چون صداقت، شجاعت، مقاومت در برابر ستم و ظلم، واگذاری به مصلحت جامعه و ایثار به نمایش گذاشته می‌شود.

استفاده از بنر‌ها و پوسترهای مرتبط با اربعین حسینی نقش مهمی در ایجاد و گسترش این مراسم دارد. این بنرها علاوه بر انتقال اطلاعات مربوط به زمان، مکان و برنامه‌های مراسم، توانایی خود را در تأثیرگذاری بر افکار و احساسات مردم نیز اثبات می‌کنند. طراحی هنری و پیام‌های تاثیرگذار این بنرها می‌توانند عواملی باشند که افراد را به شرکت فعال‌تر در این مراسم ترغیب و ارتباط عمیق‌تری را با اهداف اربعین حسینی ایجاد کنند.

بنابراین، تاثیر چاپ بنرها در اربعین حسینی بسیار مهم است و می‌تواند باعث افزایش شناخت عمومی از اهمیت این مراسم، ترغیب مردم به شرکت فعال‌تر و عمیق‌تر در این مراسم، و تأثیرگذاری بر احساسات دینی و انسانی مخاطبان در مواجهه با ارزش‌هایی چون صبر، عشق به اهل‌بیت، و مقاومت در برابر ستم و ظلم گردد.

بنر لایه باز اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تذهیب و متن دعای اربعین می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               122 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط و متن دعای اربعین می باشد.

پوستر اربعین , دانلود بنر اربعین , طرح پوستر اربعین , اربعین , پوستر دعای اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , بنر اربعین , طرح لایه باز پوستر اربعین , بنر دعای اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , اربعین حسینی , طرح بنر , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , بنر اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر مناسبتی , بنر اطلاعیه اربعین , بنر , طرح پوستر دعای اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , طرح لایه باز بنر دعای اربعین , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر لایه باز اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , پوستر تسلیت اربعین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325