طرح بنر لایه باز روز مقاومت غزه

شناسه مطلب : 438949
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :416 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر گرامیداشت روز مقاومت غزه

بزرگداشت روز مقاومت غزه یک رویداد مهم و افتخار‌آور است که به جسارت و استقامت مردم این منطقه در مقابل سختی‌ها و فشارهای بی‌پایان اشاره دارد. چاپ بنر به مناسبت این روز می‌تواند یک ابزار قدرتمند در ترویج اراده مردم غزه و افزایش شناخت جهانی نسبت به وضعیت آن منطقه باشد.

چاپ بنر به مناسبت روز مقاومت غزه، این امکان را فراهم می‌کند تا پیام‌های مهم و ارزشمند مردم این منطقه با زبان گرافیکی جذاب و موثر به دنیا منتقل شود. این بنرها با تصاویری از شجاعت و استقامت مردم غزه، افتخارات آنها در مقابل چالش‌ها، و نیز نیازها و حقوق اساسی آنان، می‌توانند افراد را به شناخت بهتر و حمایت فعال از مردم غزه ترغیب کنند.


تأثیرات مثبت چاپ بنر به مناسبت روز مقاومت غزه در برقراری ارتباط با جهان بیرون، زمینه‌ساز افزایش آگاهی نسبت به موضوعات سیاسی و انسانی در این منطقه می‌شود. این بنرها می‌توانند با نقل پیام‌های صلح‌آمیز و تأکید بر انسانیت، بر روی ضرورت پایان دادن به محاصره و تحریم‌های نامعقول، تأکید کنند و جهانیان را به مشارکت در حل و فصل صلح‌آمیز این بحران دعوت نمایند.


استفاده از لایه باز در طراحی بنرها این امکان را به دست می‌دهد تا به تبلیغ‌کنندگان و فعالان اجتماعی این قدرت را بدهد که با تغییرات سریع در محتوا و پیام‌ها، به به‌روز رسانی و تطابق با شرایط فوری و تغییرات در منطقه بپردازند. این چابکی در استفاده از لایه باز می‌تواند افزایش اثربخشی تبلیغات و جذب حمایت جهانی را دنبال کند و به مردم غزه نشان دهد که جهان در کنار آن‌هاست.

بنر روز غزه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز غزه

طرح بنر روز غزه شامل: تایپوگرافی غزه ، تصویر بیت المقدس ،  متن گرامیداشت سالروز مقاومت غزه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز غزه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

پوستر مقاومت , بنر لایه باز روز غزه , بنر روز غزه psd , بنر غزه , تایپوگرافی غزه , بنر گرامیداشت روز غزه , بنر لایه باز روز غزه , پوستر روز غزه , بنر روز جهانی غزه , طرح بنر روز غزه , روز قدس , بنر روز غزه , بنر روز جهانی غزه , طرح بنر روز غزه, پوستر غزه , پوستر روز جهانی قدس , بنر روز جهانی قدس  , نماد مقاومت , حزب الله ، بنر لایه باز روز غزه ، سالروز گرامیداشت مقاومت غزه ، 

مشخصات فنی بنر روز غزه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               416 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز غزه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز مقاومت غزه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و مناسبتی
  • استفاده از تایپوگرافی غزه در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر بیت المقدس با طرح بنر روز غزه

 


طرح بنر لایه باز روز غزه , بنر لایه باز , بنر غزه , بنر روز غزه psd , مقاومت غزه , بنر روز جهانی غزه , طرح لایه باز بنر روز غزه , طرح لایه باز بنر مقاومت غزه , بنر لایه باز روز غزه , بیت المقدس , روز قدس , تایپوگرافی غزه , بنر گرامیداشت روز غزه , طرح بنر روز غزه , بنر روز غزه , تایپوگرافی غزه , روز جهانی غزه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325