طرح بنر لایه باز روز ارتش

شناسه مطلب : 415892
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :52 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

روز ارتش به عنوان یکی از رویدادهای مهم و مجلل در تاریخ هر کشوری در نظر گرفته می‌شود. در این روز به خاطر خدمات نیروهای نظامی و ارتشی که به حفظ امنیت و سلامت کشور اختصاص دارد، تجلیل و قدردانی شده و مراسم هایی برگزار می‌گردد.

یکی از روش‌هایی که برای جشن‌گیری و بزرگداشت روز ارتش استفاده می‌شود، چاپ بنرها و تابلوهای مربوط به این روز است. با چاپ بنرها و تابلوهای مختلف، افراد می‌توانند خدمات نظامیان را قدردانی کرده و از آن‌ها تجلیل کنند. این بنرها معمولا در اماکن عمومی، ادارات و نهادهای دولتی نصب می‌شوند و به کلیه مردم یادآوری می‌کنند که ارتش و نیروهای نظامی به منظور حفظ امنیت کشور و مردم در خدمت هستند.

چاپ بنرهای مربوط به روز ارتش، همچنین می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش افتخار و اعتماد به نیروهای نظامی داشته باشد. این بنرها می‌توانند به عنوان یک نمادی از نیروی بی‌نظیر و مقاومتی که در برابر تهدیدات خارجی و داخلی برای حفظ امنیت و سلامت کشور در خدمت هستند، عمل کنند. با نصب بنرها در اماکن عمومی، مردم بیشتر با خدمات نیروهای نظامی آشنا می‌شوند و احترام و قدردانی خود را نسبت به این نیروها افزایش می‌دهند.

 

بنر روز ارتش جمهوری اسلامی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

طرح  بنر روز ارتش جمهوری اسلامی شامل:تصویر ارم ارتش پرچم ایران ، نیروی ارتشی و امام خامنه ای و متن گرامیداشت روز ارتش می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               52 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ارتش جمهوری اسلامی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  امام خامنه ای و ارتشی ، پرچم ایران و آرم ارتش با طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

بنر 29 فروردین , بنر لایه باز روز ارتش , روز ارتش , طرح لایه باز روز ارتش , طرح روز ارتش جمهوری اسلامی , بنر روز ارتش , روز ارتش جمهوری اسلامی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325