طرح بنر لایه باز رحلت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 439434
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :116 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر وفات حضرت زینب (س)

وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) لحظه‌ای از تاریخ اسلام است که ماه و افتخار پیامبر اسلام (صلى‌الله‌علیه‌وآله) به فرزند خود، حضرت علی (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها) می‌باشد. این رویداد مأساوی در ۱۵ جمادی‌الآخر سال ۶۲ هجری قمری، یکی از آغازهای دوران زندگی حضرت زینب بود که ایشان پس از وفات حضرت فاطمه و تشییع پیکر پدربزرگ خود، پیشوای بزرگی برای مسلمانان شدند.

چاپ بنر به مناسبت وفات حضرت زینب دارای تأثیرات فراوانی است. این بنرها با تصاویر نمادین از زندگی و اندیشه حضرت زینب، مفاهیم ایمانی و اخلاقی ایشان را به مخاطبان منتقل می‌کنند. بنرها با انتخاب رنگهای آرامش‌بخش مانند سبز، محیطی آرام و باکره ایجاد می‌کنند تا مردم را به فکر و تدبر در اخلاق و ارزش‌های اسلامی دعوت کنند.

تأثیرات چاپ بنر در روز وفات حضرت زینب به ویژه در ایجاد احساس محبت و ارتباط عمیق با این شخصیت الهی نیز حائز اهمیت است. این بنرها می‌توانند مردم را به شرکت در مراسمات و برنامه‌های مذهبی جلب کنند و به ویژه نقش زنان در اسلام را تأکید و تبیین کنند. همچنین، اطلاعات مربوط به مراسمات و برنامه‌های مرتبط با وفات حضرت زینب در بنرها قرار می‌گیرد تا افراد به راحتی به اطلاعات اضافی دسترسی یابند. این ابزارهای تبلیغاتی به عنوان ناقلان پیام‌های مذهبی و اخلاقی، افراد را به درک عمیق‌تر از ارزش‌ها و اصول اسلامی و همچنین به شناخت بیشتر از زندگی حضرت زینب تشویق می‌کنند.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تایپوگرافی یا زینب ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت با مراسم وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، قرمز

سایز:                                116 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی  یا زینب در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


متن وفات حضرت زینب , PSD , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب , وفات حضرت زینب , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , بنر وفات حضرت زینب , پوستر , بنر لایه باز , تذهیب , طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , حضرت زینب , تایپوگرافی زینب , رحلت حضرت زینب , بنر تسلیت , بنر رحلت حضرت زینب , پوستر حضرت زینب , پوستر وفات حضرت زینب , طرح بنر رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325