طرح بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان

شناسه مطلب : 414460
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر جشن آزادی زندانیان

پویش آزادسازی زندانیان یکی از طرح‌های بزرگ و مهم در حوزه حقوق بشر و قضایی است که به عنوان یک رویداد جامعه‌مدارانه برای آزادی زندانیان، از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرده است. در این پویش، افرادی که مورد تعقیب قرار گرفته‌اند ولی معتقدند که مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و یا به طور غیرقانونی محکوم شده‌اند، تحت حمایت و حضور فعالیت‌های مختلف از جمله توزیع بنر، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های همگانی در جامعه، به خواست‌های خود برسند.

استفاده از چاپ بنر به عنوان روشی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی در مورد پویش آزادسازی زندانیان، می‌تواند به نوعی به ترویج و افزایش آگاهی در جامعه کمک کند. با چاپ بنرهای مناسب و با پیام‌های جذاب و مناسب، می‌توان به مخاطبان کمک کرد تا با این پویش آشنا شوند و در صورت تمایل، به آن مشارکت کنند. این تبلیغات، با مکان‌گذاری در نقاط استراتژیک شهر و مناطق بازدیدکننده، می‌تواند به توسعه فرهنگ حمایت از حقوق بشر کمک کند و مخاطبان را به پشتیبانی از حقوق زندانیان و ترویج عدالت اجتماعی ترغیب کند.

در این پویش، می‌توان از بنرهای با پیام‌های خاصی برای تأیید حقوق بشر و آزادی زندانیان استفاده کرد. این بنرها می‌توانند شامل پیام‌هایی با محوریت موضوعاتی مانند حقوق بشر، عدالت اجتماعی،

حق زندگی، آزادی و عدم تبعیض باشند. با بهره‌گیری از این بنرها، می‌توان به مخاطبان کمک کرد تا به آگاهی بیشتری در مورد اهمیت حقوق بشر برسند و به طور فعالانه در این پویش شرکت کنند. همچنین، می‌توان با نصب بنر در نقاط مختلف شهر، افراد را به گفتگو و تبادل نظر درباره این موضوع دعوت کرد و موضوع حقوق بشر و عدالت اجتماعی را به بحث و گفتگو مطرح کرد.

در کنار ترویج فرهنگی و اجتماعی، این بنرها می‌توانند به دو منظور دیگر نیز مفید باشند. اولاً، با بهره‌گیری از طرح و طراحی مناسب، این بنرها می‌توانند به نوعی به تزئین فضا و افزایش شادابی شهر کمک کنند. دوماً، با استفاده از محتوایی که در این بنرها به کار می‌رود، می‌توان به ترویج فرهنگ مبارزه با بی‌عدالتی و تبعیض نیز کمک کرد.

به طور کلی، چاپ بنر به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در مورد پویش آزادسازی زندانیان، می‌تواند به نوعی به ترویج فرهنگ انسانی و بهبود وضعیت حقوق بشر در جامعه کمک کند و به شکلی مثبت در تغییر نگرش‌های اجتماعی و قضایی جامعه تأثیرگذار باشد.

بنر جشن آزادی زندانیان ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر جشن آزادی زندانیان

طرح بنر جشن آزادی زندانیان شامل: طرح گل و تذهیب ، میباشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر جشن آزادی زندانیان  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر جشن آزادی زندانیان

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر جشن آزادی زندانیان
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر جشن آزادی زندانیان
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر جشن آزادی زندانیان

 

 


بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان , بنر لایه باز آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد , مناسبت جشن گلریزان , بنر لایه باز مناسبت آزاد سازی زندانیان , طرح بنر لایه باز جشن گلریزان , بنر جشن آزادی زندانیان , طرح بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان , آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی , بنر لایه باز جشن آزادی زندانیان , جشن گلریزان , بنر روز آزاد سازی زندانیان , بنر مناسبت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی , بنر جشن گلریزان زندانیان , طرح بنر روز جشن گلریزان , جرائم غیر عمد مالی , دانلود psd بنر جشن گلریزان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325