طرح بنر لایه باز ترحیم

شناسه مطلب : 334848
ابعاد :90 در 200 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز تسلیت مادر

یکی از متداول ترین چاپ بنرهای که امروزه به طور گسترده چاپ می شود می توان از چاپ بنر تسلیت نام برد.بنر تسلیت به منظور هم دلی و روابط احساسی بین افرادی که عزیزشان را از دست داده اند انجام و چاپ می شود.
در چاپ بنر تسلیت معمولا از متن های هم دلی و شریک شد در غم از دست دادن عزیز فرد مخاطب و عرض تسلیت به صورتهای مختلف نگارش و چاپ می شود.

معمولا طرح های بنر تسلیت و اعلامیه ترحیم با زمینه تیره در برنامه فتوشاپ با رزولوشن 72 طراحی می شود و از المان های مذهبی  (مانند تذهیب، گل و مرغ و... )، تصویر متوفی، متن ابراز تسلیت، تصویر شمع، غروب خورشید، کبوتر و دیگر المان هایی که فضای اندوه و غم را منتقل می کند در طرح  استفاده می شود. طرح بنر تسلیت یا به صورت افقی که به آن پلاکارد شهری گفته می شود در اندازه 200*90 یا هر اندازه دلخواه دیگر. یا بصورت عمودی (استند) جهت خیر مقدم به مهمانان طراحی و چاپ می شود.

طرح بنر ترحیم فوت مادر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز تسلیت

طرح بنر تسلیت شامل: کادر تذهیب، تذهیب، نقوش اسلیمی زمینه بنر، کادر اسلیمی، کادر مذهبی، طرح گل، شمعدونی، شمع، پرستو، جلوه نور و متن همدردی فوت مادر با صاحب عزا می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید و از عناصر بکار رفته در بنر تسلیت در طراحی آگهی ترحیم نیز بهره ببرید.

طرح آگهی ترحیم، بنر آگهی ترحیم، اعلامیه ترحیم مادر، اطلاعیه ترحیم، بنر تسلیت، طرح بنر تسلیت مادر، بنر لایه باز تسلیت، کادر تذهیب، تذهیب، نقوش اسلیمی زمینه بنر، کادر اسلیمی، کادر مذهبی، طرح گل، شمعدونی، شمع، پرستو، جلوه نور، متن همدردی فوت مادر با صاحب عزا

 

مشخصات فنی بنر ترحیم فوت مادر

ابعاد:                                90 در 200 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               31 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز تسلیت فوت مادر
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر تسلیت
  • طراحی بنر تسلیت با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی مانند: شمعدونی، شمع، پرستو، جلوه نور و تذهیب
  • استفاده از متن تسلیت و همدردی فوت مادر با صاحبان عزا در طرح بنر آگهی ترحیم 
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز ترحیم 

 


ترحیم , بنر تسلیت لایه باز , تسلیت , بنر تسلیت , بنر ترحیم , متن تسلیت , متن بنر تسلیت , متن ترحیم , شمع , بنر ترحیم فوت مادر , طرح , طرح بنر تسلیت , بنر تسلیت فوت مادر , دانلود بنر تسلیت , بنر ترحیم مادر , طرح بنر تسلیت , طرح بنر ترحیم , بنر تسلیت مادر , شمع ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325