طرح بنر لایه باز اطلاع رسانی کنسرت

شناسه مطلب : 420847
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :110 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر اطلاع رسانی کنسرت

طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در تبلیغات است که به وسیله آن می‌توان اطلاعات مهمی را در مورد کنسرت‌ها و رویدادهای فرهنگی به جامعه ارائه داد. این طرح معمولاً شامل تصویر یا تصاویری است که در پشت آنها، متنی با اندازه بزرگ و ظاهری جذاب و قابل خواندن قرار می‌گیرد.

یکی از مزیت‌های استفاده از طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی در تبلیغات، این است که آن را می‌توان در هر جایی که مورد نیاز است قرار داد. به عنوان مثال، می‌توان آن را در جاهای عمومی، مانند پارک‌ها، مراکز خرید، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ... قرار داد. همچنین، این طرح را می‌توان برای ارسال ایمیل، ارسال در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک و ... نیز به کار برد.

طراحی طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی باید به گونه‌ای باشد که با توجه به موضوع و جنبه کاری کنسرت، مخاطبان را به سمت خود جذب کند. بنابراین، باید به مواردی مانند رنگ‌ها، قلم‌ها، ترکیب متن و تصویر و ... توجه ویژه‌ای شود تا طرحی جذاب و خواندنی به وجود آید.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی در تبلیغات، این است که می‌توان آن را با توجه به نیاز و مورد استفاده خود به آسانی تغییر داد. برای مثال، می‌توان برای یک کنسرت خاص، تصویر و متن مربوط به آن را در طرح قرار داد.

بنر کنسرت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر کنسرت

طرح بنر کنسرت شامل: تایپوگرافی، عکس با کیفیت آشوان و متن اطلاع رسانی کنسرت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر کنسرت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اطلاع رسانی کنسرت

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی ، مشکی

سایز:                               110 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی کنسرت
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و مشکی با طرح بنر کنسرت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  آشوان در طراحی بنر کنسرت

بنر اطلاع رسانی کنسرت , طرح لایه باز بنر کنسرت , طرح بنر اطلاع رسانی کنسرت , طرح بنر کنسرت , طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی کنسرت , بنر لایه باز کنسرت , بنر کنسرت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325