طرح بنر فست فود و سوخاری

شناسه مطلب : 451928
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر فست فود و سوخاری

تبلیغات و چاپ بنر برای فست فود و سوخاری‌ها نقش حیاتی در جذب مشتری و افزایش فروش دارند. بنرها به عنوان ابزاری بصری و جذاب، می‌توانند انواع غذاها، پیشنهادات ویژه و منوهای جدید را به مخاطبان معرفی کنند. نصب بنرهای بزرگ و رنگارنگ در محل فروشگاه و مکان‌های پر رفت و آمد، توجه عابران را جلب کرده و آن‌ها را به سمت خرید ترغیب می‌کند. این نوع تبلیغات به ویژه برای فست فودها که رقابت شدیدتری دارند، بسیار مؤثر است و می‌تواند به افزایش ترافیک مشتری کمک کند.

چاپ بنر به فست فودها این امکان را می‌دهد که هویت برند خود را به شکل خلاقانه‌ای به نمایش بگذارند. طراحی بنر باید با فضای فروشگاه و نوع غذاها هماهنگ باشد تا حس دلپذیری را به مشتریان منتقل کند. استفاده از تصاویری با کیفیت بالا و طراحی‌های جذاب می‌تواند اشتیاق به امتحان غذاهای جدید را در مشتریان ایجاد کند. همچنین، بنرها می‌توانند ویژگی‌های خاص مانند تخفیف‌های ویژه، منوی فصلی و یا زمان‌های شلوغی را به راحتی اعلام کنند.

ترکیب تبلیغات مؤثر با چاپ بنرهای حرفه‌ای می‌تواند به فست فودها کمک کند تا در بازار رقابتی خود شناخته شوند و مشتریان جدید جذب کنند. بنرها نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند به یادآوری برند و ایجاد وفاداری در مشتریان قدیمی نیز منجر شوند. با ایجاد یک تصویر قوی و قابل شناسایی، فست فودها می‌توانند موفقیت و رشد پایدار خود را تضمین کنند.

طرح بنر  فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز فست فود

طرح بنر فست فود شامل:

تصویر مرغ سوخاری، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز فست فود

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز 

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مرغ کنتاکی در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

طرح بنر فست فود , بنر لایه باز سوخاری , بیلبورد فست فود , طرح لایه باز بنر فست فود , سوخاری , کنتاکی , دانلود بنر فست فود , طرح بنر سوخاری , بنر لایه باز فست فود , طرح بنر فست فود , طرح بنر فست فود , فست فود , بنر فست فود , بنر مرغ سوخاری , بنر psd , دانلود طرح psd , مرغ سوخاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325