طرح بنر فروشگاه کیف و کفش

شناسه مطلب : 436874
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر فروشگاه کیف و کفش

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه کیف و کفش تأثیرات چشمگیری دارند و می‌توانند به بهبود فعالیت‌ها و افزایش فروش کمک کنند. ابتدا، بنرهای با طراحی جذاب و متناسب با محصولات فروشگاه، توانایی جلب توجه مشتریان را دارند. با نمایش تصاویر کیف و کفش با کیفیت و متنوع در بنرها، این وسایل تبلیغاتی می‌توانند مشتریان را به ورود به فروشگاه و کاوش در محصولات تشویق کنند.

به علاوه، اطلاع‌رسانی مناسب از طریق بنرها در مورد تخفیفات و پیشنهادهای ویژه مرتبط با کیف و کفش، افراد را به خرید ترغیب می‌کند. بنرهای با متن واضح و جذاب می‌توانند اطلاعات مهمی را به مشتریان منتقل کنند و تصمیم‌گیری برای خرید را تسهیل کنند.

همچنین، استفاده از بنرها به عنوان ابزاری جهت افزایش شناخت برند فروشگاه نیز بسیار موثر است. طراحی گرافیکی مناسب و استفاده از لوگو و نشان تجاری در بنرها، به مشتریان کمک می‌کند تا برند فروشگاه را بهتر شناسایی کنند و به عنوان یک مقصد معتبر برای خرید کیف و کفش در نظر بگیرند.

 ترتیب و ترتیب‌بندی مناسب عناصر در طرح لایه باز بنر از اهمیت بالایی برخوردار است. در این حالت با زمینه زرد، یک پس‌زمینه گرم و پویا برای بنر ایجاد می‌شود که احساس دوستانه و خوشایندی را به مشاهده‌کننده القا می‌کند.

در لایه باز بنر فروشگاه کیف و کفش، عکس کیف و کفش اصلی و برجسته قرار دارد. این تصویر باید با کیفیت بالا و با جزئیات واضحی از محصولات فروشگاه نمایش داده شود تا مشتریان به راحتی بتوانند جزئیات طراحی و کیفیت محصولات را مشاهده کنند.

 لایه باز بنر شامل فضای مخصوص برای قرار دادن اطلاعات مهم می‌شود. این اطلاعات می‌تواند شامل تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، آدرس فروشگاه، شماره تماس و سایر جزئیات مفید برای مشتریان باشد. این لایه باز به طراحان امکان می‌دهد تا به راحتی اطلاعات را ویرایش و به‌روز کنند.

اهمیت طراحی حرفه‌ای در لایه باز بنر نیز بسیار حائز اهمیت است. انتخاب فونت‌ها، اندازه متن، و رنگ‌ها به دقت انجام شده و با سبک بنر و عکس‌های انتخاب شده هماهنگ شوند تا یک ظاهر یکپارچه و جذاب برای بنر ایجاد شود.

 لایه باز بنر فروشگاه کیف و کفش به طراحان امکان می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود تغییراتی در طرح اعمال کنند و با تغییرات فصلی یا تخفیفات ویژه، بنر را به روز نگه دارند. این امکان به فروشگاه اجازه می‌دهد تا همیشه با جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، فعالیت‌های خود را بهبود بخشد.

طرح بنر لایه باز فروشگاه کیف و کفش، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه کیف و کفش

طرح بنر کفش فروشی شامل: تصویر کفش ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بیلبورد لایه باز گالری کیف و کفش
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از تصویر کفش  در طرح بنر کفش فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه کفش

بنر کفش فروشی , طرح بنر گالری کفش , طرح بنر , بنر ایرانی , طرح بنر کیف فروشی , بنر لایه باز , کفش فروشی , بنر , بنر کیف فروشی , طرح بنر کفش فروشی , بنر گالری کفش , طرح بنر فروشگاه کفش , کفش , بیلبورد فروشگاه کفش , کفش ورزشی , فروشگاه کفش , فروشگاه کیف و کفش , گالری کفش , بنر فروشگاه کیف و کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325