طرح بنر فروشگاه مبل و سرویس چوب

شناسه مطلب : 434544
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :68 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر گالری مبلمان

تبلیغات و چاپ بنرها از اهمیت بسزایی برای فروشگاه‌های مبلمان برخوردار هستند. این صنعت، که شامل فروش انواع مبلمان و وسایل دکوراسیون داخلی است، نیاز به روش‌های موثر تبلیغاتی دارد تا بتواند بازار خود را گسترش داده و به مشتریان جدید جذب کند. تبلیغات و بنرها به عنوان ابزارهایی که بصری و جذابیت زیادی دارند، تاثیر مستقیمی بر جذب مشتریان و افزایش فروش دارند.

تأثیر تبلیغات در صنعت مبلمان بسیار گسترده است. با توجه به رقابت فراوان در این بازار، برندهای مبلمان نیاز دارند تا با استفاده از تبلیغات، محصولات و خدمات خود را به نحوی نشان دهند که مشتریان را به خود جلب کنند. چاپ بنرها، به عنوان یکی از روش‌های مؤثر تبلیغاتی، می‌توانند به فروشگاه‌های مبلمان کمک کنند تا محصولات خود را به طور واضح و چشم‌گیر نشان دهند و ارتباط بصری مستقیم با مشتریان را برقرار کنند.

همچنین، این بنرها می‌توانند اطلاعات مهمی را ارائه دهند، از جمله تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، معرفی محصولات جدید یا حتی برگزاری رویدادهای خاص در فروشگاه. این ابزارها، به عنوان یک پل ارتباطی مستقیم با مشتریان، می‌توانند تصمیم‌گیری خرید مشتریان را تحت تأثیر قرار داده و ایجاد تحریک برای بازدید از فروشگاه مبلمان را تسهیل کنند. با این کار، تاثیر تبلیغات و چاپ بنرها در افزایش شناخت برند و افزایش فروش فروشگاه‌های مبلمان بسیار قابل توجه است.

طراحی لایه باز بنر برای فروشگاه مبلمان:

  1. انتخاب زمینه با رنگ‌های سفید و بنفش: زمینه با رنگ سفید می‌تواند احساس تمیزی و سادگی را ایجاد کند. به همراه این، بنفش به عنوان یک رنگ جذاب و الهام‌بخش می‌تواند جلب توجه مشتریان را افزایش دهد و حس لوکس و زیبایی را منتقل کند.

  2. قرار دادن عکس مبل: انتخاب عکس مبلمان با جزئیات و زیبایی‌های آن بسیار اساسی است. ممکن است از عکس‌های مبل با زوایای مختلف برای نشان دادن زیبایی و انواع مبل استفاده شود. این عکس باید با کیفیت بالا و قابل مشاهده باشد تا جلب توجه مشتریان را موثر کند.

  3. محتوای متنی: برای جذب توجه و جلب مشتریان، محتوای متنی کوتاه و جذاب ضروری است. این متن می‌تواند شامل تخفیفات و پیشنهادات ویژه بر روی مبلمان، اطلاعات درباره محصولات جدید یا جملات موجزی درباره رضایتمندی مشتریان قبلی با مبلمان شما باشد.

  4. قرار دادن لوگو و اطلاعات تماس: این بنر باید حاوی لوگو و اطلاعات تماسی از جمله آدرس و شماره تماس فروشگاه باشد تا ارتباط مستقیم با مشتریان برقرار شود و آنها را به عمل خرید و بازدید از فروشگاه ترغیب کند.

  5. لایه باز و قابلیت ویرایش: ارائه این بنر به صورت فایل لایه باز می‌تواند به دیزاینرها کمک کند تا محتوا و جزئیات را بر اساس نیاز خود ویرایش کنند و آن را با توجه به استراتژی‌های تبلیغاتی خود تغییر دهند.

طراحی یک بنر با لایه باز که محتوای مربوطه و جذابیت بصری را داشته باشد، می‌تواند به فروشگاه مبلمان کمک کند تا محصولاتش را بهتر به مشتریان نشان دهد و فروش خود را افزایش دهد.

بنر لایه باز گالری مبلمان جهت استفاده کاسبان این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مبل و دکوراسیون داخلی

طرح بنر گالری مبل شامل: عکس باکیفیت مبل ، مبلمان لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

بنر گالری مبلمان، طرح بنر گالری مبل، بنر لایه باز نمایشگاه مبلمان، بنر مبل فروشی، عکس باکیفیت مبل لیبل ، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل

 

مشخصات فنی طرح بنر گالری مبلمان

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، بنفش

سایز:                               68 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز فروشگاه مبلمان
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و بنفش با طرح بنر
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت مبل
  • استفاده از المانهای باکیفیت در طراحی بنر مشاغل
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

 


طرح psd , مبل , بنر فروشگاه مبلمان , مبلمان , بنر فروشگاه مبل , بنر لایه باز , طرح بنر مبل فروشی , فروشگاه مبل , مبل فروشی , بنر گالری مبل , بنر مبل فروشی , گالری مبل , طرح بنر فروشگاه مبل , بنر , طرح بنر گالری مبل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325