طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی

شناسه مطلب : 335853
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :82 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی

برای همه افراد خرید لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله دغدغه های اصلی افراد پیدا کردن فروشگاه مناسب برای خرید لوازم خانگی است. با خرید لوازم خانگی شیک می توان به راحتی تغییراساسی در دکوراسیون منزل داد. بنابراین پیدا کردن فروشگاهی که در آن تمامی لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی برند و لوازم خانگی فانتزی ارائه شود، تا حدی سخت به نظر می رسد. پس می توان برای ایجاد تغییراتی جذاب در دکوراسیون منزل از لوازم خانگی استفاده کرد.

لوازم خانگی در تعریف به ماشین های مکانیکی و الکتریکی گفته میشود برخی از عملکردها {فعالیت یا مجموعه پاسخ هایی که به نتیجۀ مؤثر در محیط منجر شود} خانگی مانند پخت و پز، تمیز کردن یا نگه داری مواد غذایی را انجام میدهند.

در زبان انگلیسی لوازم خانگی به دو دسته لوازم خانگی بزرگ(یا کالاهای سفید)، لوازم کوچک که اکثرا الکترونیک هستند(به کالاهای قهوه ای معروف است) تقسیم بندی میشود. این طبقه‌بندی، بر پایه اندازه و وزن این لوازم می‌باشد.

کالاهای قهوه ای به مهارت فنی  و دانش تخصصی در تعمیر و نگه داری نیاز دارند و  با گذشت زمان پیچیده تر می شوند، مانند رفتن از لحیم کاری به یک ایستگاه لحیم کاری هوای داغ

در حالی که کالاهای سفید ممکن است به مهارت های عملی بیشتری نیاز داشته باشند و برای تعمیر آنها به دستکاری دستگاه ها و ابزارهای سنگین نیاز است.

طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه لوازم خانگی

طرح بنر فروشگاه لوازم خانگی و کادویی شامل: عکس با کیفیت ظروف آشپزخانه، قابلمه، عکس با کیفیت سرویس قابلمه، وکتور مرتبط با شغل لوازم خانگی و کادویی، بکگراند کاربردی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

بنر فروشگاه لوازم خانگی و کادویی، طرح بنر فروشگاه لوازم کادویی، بنر لایه باز فروشگاه لوازم خانگی و کادویی، بنر لایه باز، بنر مشاغل، عکس با کیفیت ظروف آشپزخانه، قابلمه، عکس با کیفیت سرویس قابلمه، وکتور مرتبط با شغل لوازم خانگی و کادویی، بکگراند کاربردی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح بنر فروشگاه لوازم کادویی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز، سفید

سایز:                               82 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر فروشگاه لوازم خانگی و کادویی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز و سفید با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت سرویس قابلمه که مناسب طرح بنر لوازم خانگی می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل لوازم خانگی و کادویی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح بنر

لوازم کادویی , فروشگاه لوازم کادویی , بنر فروشگاه لوازم آشپزخانه , طرح بنر فروشگاه لوازم آشپزخانه , بیلبورد لوازم کادویی , فروشگاه لوازم آشپزخانه , بنر گالری لوازم کادویی , گالری لوازم کادویی , لوازم دکوری , بنر فروشگاه لوازم کادویی , لوازم آشپزخانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325