طرح بنر فروشگاه شوینده بهداشتی

شناسه مطلب : 373502
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فروشگاه شوینده بهداشتی

بنر فروشگاه شوینده بهداشتی

منظور از شوینده های بهداشتی یا پاک کننده‌ها (detergehts) یا ، موادی هستند که ذره‌های چربی و چرک را از پارچه‌ها و یا اجسام دیگر بزدایند و در انواع مختلف تهیه می‌شوند. اولین ماده ای که به عنوان شوینده ساخته شد، صابون بود. از عمر صابون صدها سال می‌گذرد. آخرین دستگاه‌های صابون کشف شده ، مربوط به 2000 سال پیش است، 700 سال است که صابون‌سازی بطور صنعتی و به مقادیر زیاد ساخته می‌شود و 200 سال است که ساخت آن ، متحول گشته و به صورت کلاسیک و مدرن در آمده است.

تعداد شوینده‌ها به حدی رسیده که قابل شمارش نیست، به طوری که امروزه در حجم انبوهی از شوینده‌ها ، به همراه تبلیغات آن‌ها مواجه شده‌ایم. در حال حاضر در برخی کشورها ، تقریباً بیش از 80 درصد از مواد پاک کننده مصرفی از شوینده‌های سنتزی تهیه می‌شوند. لکن در مصارف عمومی واژه صابون، مشخص کننده یک نمک فلز قلیایی یا آمونیوم یک اسید کربوکسیلیک راست زنجیر با تعداد 10-18 اتم کربن از طرف دیگر، صابون‌های فلزی، کربوکسیلات‌های قلیایی خاکی یا فلزات سنگین با زنجیره طویل هستند. این صابون‌ها در آب نامحلول بوده و در سیستمهای غیر آلی، به عنوان مثال مواد افزودنی به روغنهای روان کننده، جلوگیری کننده از زنگ زدگی، ضد آب کردن مواد و سوختهای ژلاتین‌دار (مواد سوختنی مانند بنزین که با مواد غلیظ کننده ممزوج شده‌اند و از آنها در بمب‌های ناپالم و شعله افکن‌ها استفاده می‌شود)، قارچ‌کشها دارای کاربرد می‌باشد.

تیم پارس گرافیک طرح بنر فروشگاه شوینده بهداشتی را برای استفاده روی سردر این فروشگاه و تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل طراحی نموده است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر فروشگاه شوینده بهداشتی

طرح بنر فروشگاه شوینده بهداشتی شامل:  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر فروشگاه شوینده بهداشتی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                              7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بیلبورد شوینده بهداشتی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح بنر 
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه مواد شوینده

بنر فروشگاه موادشوینده , بنر تبلیغاتی فروشگاه مواد شوینده , فروشگاه مواد شوینده , لوازم بهداشتی , بنر فروشگاه شوینده , طرح بنر فروشگاه موادشوینده , بنر فروشگاه لوازم بهداشتی , شوینده بهداشتی , مواد بهداشتی , مواد شوینده , بنر مواد شوینده و بهداشتی , بنر محصولات شوینده و بهداشتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325