طرح بنر فروشگاه ترشی و مربا

شناسه مطلب : 399944
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/09/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح کارت ویزیت فروشگاه ترشی

طرح بنر لایه باز فروشگاه ترشیجات

مصرف ترشی که سال‌هاست در منو غذایی وجود دارد به عنوان گزینه‌ای دوست‌داشتنی و مورد علاقه افراد تبدیل شده است. امروزه پزشکان با توجه به تحقیقات و مطالعات صورت گرفته متوجه شده‌اند که مصرف آن برای سلامتی می‌تواند بسیار مفید و حتی ضروری باشد.

ترشیجات به عنوان یکی از منابع تامین ویتامین‌های بدن شناخته می‌شوند. ترشی سرشار از انواع ویتامین‌های گروه B و ویتامین‌های محلول در چربی موجود در سبزیجات مانند ویتامین A موجود در هویج است. ترشی منبع غنی فیبر است که به حفظ سلامتی بدن بسیار کمک می‌کند.

ترشی که از فرآیند تخمیر سبزیجات با آب و نمک و سرکه تهیه می‌شود و این عمل علاوه بر این که از فساد مواد غذایی و سبزیجات جلوگیری می‌کند ترکیبی عالی از باکتری‌های پروبیوتیکی خواهد بود که به عنوان محصول جانبی ترشیجات تهیه و مصرف می‌شود.

مصرف این پروبیوتیک‌ها به شفافیت پوست، عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن، سلامت دستگاه گوارش و حتی به کاهش افسردگی نیز کمک می‌کند.

مصرف خیارشور به دلیل اینکه در تهیه آن از خیار خام تهیه می‌شود و در اثر روند تخمیر کمی تغییر می‌کنند بسیار توصیه می‌شود. بنابراین خرید خیارشور شیشه ای خوشمزه از برندهایی مثل سحر، مهرام و کامبیز به عنوان بهترین انواع خیارشور تهیه شده در بازار ایران به شدت توصیه می‌شود. از طرفی پزشکان معتقدند که نوشیدن آب ترشی می‌تواند به تسکین درد گرفتگی عضلات بسیار کمک کند.

طرح بنر لایه باز ترشیجات جهت تبلیغات و بازاریابی این شرکت ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر طرح بنر فروشگاه ترشیجات

طرح بنر فروشگاه ترشیجات شامل: تصویر دوربری شده ترشیجات، عکس با کیفیت شیشه ترشی و مربا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، چاپ کارت ویزیت و تراکت، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز فروشگاه ترشیجات

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ترشیجات
  • همنشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت شیشه ترشی و مربا که مناسب طرح بنر فروشگاه ترشیجات می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا به صورت بسیار شیک و کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر ترشیجات

مربا , بنرفروشگاه ترشیجات , ترشی خانگی , ترشک , ترشیجات خانگی , ترشی , طرح بنر لایه باز فروشگاه ترشیجات , فروشگاه ترشی و مربا , بنر ترشیجات , بنر ترشی فروشی , لیبل ترشیجات , فروشگاه ترشیجات , بنر فروشگاه ترشیجات , شیشه ترشی , بنر لایه باز , بنر لایه باز فروشگاه ترشیجات , طرح بنر فروشگاه ترشی و مربا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325