طرح بنر فایبرگلاس خودرو

شناسه مطلب : 346239
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/10/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر فایبرگلاس خودرو

فایبر گلاس: Fiberglass کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. ورق فایبرگلاس از مخطوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است. ورق فایبرگلاس از مخطوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است. در ساخت مخازن بکار می‌رود. انواع رزین‌ها در ساخت مخازن فایبرگلاس عبارتند از: پلی استر، ونیل استر، اپوکسی می‌باشد. پلی استرها ضعیف در برابر خوردگی بوده و ونیل استر مقاومت خوب در برابر خوردگی داشته و اپوکسی مقاوم در برابر خوردگی و دما می‌باشد. چگالی فایبر گلاس در حدود ۱۸۵۰-۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

کاربرد ورق‌های فایبرگلاس در مکان‌هایی است که پوشش همراه با نور نیاز داشته باشند مانند کامپوزیتهای پلیمری یا فایبرگلاس فایبرگلاس یه نوع پوشش است که از مواد نفتی و پشم شیشه درست می شود. امروزه اکثر کارخانه ها در دنیا مخازن آب واسید خود را با استفاده از فایبرگلاس عایق می کنند وجلوی پوسیدگی و ازبین رفتن مخازن وضررهای ناشی از آن را می گیرند. اما از ویژگی های دیگر فایبرگلاس سبک بودن ومستحکم بودن آن است که باعث تولید انواع قطعات از جنس فایبرگلاس شده است سپر انواع خودروها، انواع ایرانیتها، اتاقک ها، سیلوهای سیمان، مخازن نگهداری مایعات مختلف از جمله اسید، سپتیک تانکها، چربی گیرها و … فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان مادهٔ تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. فایبرگلاس در ساخت مخازن بکار می رود.

 

طرح بنر فایبرگلاس جهت استفاده در سردر این دسته از فروشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فایبرگلاس

طرح بنر فایبرگلاس خودرو شامل: عکس با کیفیت ماشین مرتبط با طرح بنر فایبرگلاس، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بنر فایبرگلاس خودرو ، فایبرگلاس ، فایبر گلاس اتوموبیل

مشخصات فنی طرح  بنر فایبرگلاس

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز فایبرگلاس
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت ماشین مرتبط با طرح بنر فایبرگلاس خودرو
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر فایبرگلاس خودرو
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

بنر لایه باز , جلوبندی سازی , فایبرگلاس خودرو , نقاشی اتومبیل , صافکاری نقاشی خودرو , ماشین , بنر سردر , مکانیکی , سپر ماشین , سرویسکاری , صافکار , بیلبورد , طرح تبلیغاتی , تعمیرگاه , بنر فایبرگلاس , بنر صافکاری , بیلبورد صافکاری اتومبیل , فایبرگلاس , دانلود بنر فایبرگلاس , اتومبیل , طرح بنر صافکاری , طرح لایه باز , طرح psd , ماشین , صافکاری خودرو , تعمیرات , بنر اتومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325