طرح بنر عمودی تبریک روز معلم

شناسه مطلب : 443565
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :219 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز معلم

روز معلم به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم و بزرگ در تقدیر از نقش بسیار حیاتی و ارزشمند معلمان در رشد و تربیت نسل‌های جوان تجلی می‌یابد. این روز فرصتی است برای جامعه به منظور ارج نهادن به معلمان و شکل‌دهی به فرهنگ ارزشمندسازی حرفه‌ی تدریس. معلمان با پیشبرد مأموریت اجتماعی خود در زمینه آموزش و پرورش، اساسی‌ترین سنگ بنای ساختن جامعه‌ای دانشمند و پیشرفته را برای آینده ترسیم می‌کنند.

چاپ بنرها به مناسبت روز معلم، تاثیر فراوانی در تقویت ارتباط بین معلمان، دانش‌آموزان و جامعه دارند. این بنرها با ارائه پیام‌هایی پر از امتنان و تشکر به معلمان برای زحمات و تلاش‌هایشان، نقش اساسی و حیاتی آن‌ها را در فرآیند آموزش و پرورش تأکید می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی مؤثر برای اطلاع‌رسانی درباره اهمیت آموزش و پرورش و نقش معلمان در این زمینه عمل کنند و آگاهی جامعه را افزایش دهند.

بنرهای روز معلم می‌توانند شامل پیام‌هایی از قبیل "معلمان، راهنمایی‌گران رشد و پیشرفت جامعه"، "امتنان از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ معلمان" و "پرورش دانش آموزان، ساختارهای پایداری برای آینده" باشند. این پیام‌ها باعث ایجاد ارتباط مثبت بین معلمان، دانش‌آموزان و والدین می‌شوند و نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در محیط آموزشی دارند.

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: تایپوگرافی معلم و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               219 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت و تایپوگرافی معلم در طرح بنر روز معلم

 


بنر روز معلم , بنر لایه باز روز معلم , دانلود بنر لایه باز , بنر گرامیداشت روز معلم , طرح بنر روز معلم , معلم , طرح لایه باز روز معلم , بنر روز معلم psd , طرح بنر روز معلم , دانلود بنر روز معلم , تایپوگرافی معلم , روز معلم , شهید مطهری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325