طرح بنر صافکاری و نقاشی اتومبیل

شناسه مطلب : 369217
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/02/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت صافکاری اتومبیل

طرح بنر لایه باز صافکاری و نقاشی خودرو

در هنگام رانندگی همیشه باید سعی کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنیم و با درست رانندگی کردن از بروز حادثه جلوگیری کنیم. اگر تصادفی بین خودروها رخ بدهد، حداقل خسارت به بدنه آن ها وارد میشود که در این صورت نیاز به صافکاری و نقاشی ماشین پیدا میکنیم.

اما حقیقت این است که هر چقدر هم که شما با دقت و اصولی رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید، متاسفانه کسانی پیدا می شوند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث بروز تصادف و آسیب دیدگی ماشین می شوند.

در این صورت ماشین شما نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا میکند. اگر ضربه به قدری شدید باشد که قطعات شکسته شده باشند، نیاز به تعویض آن خواهید داشت. ولی اگر ضربه آنقدر شدید نباشد که به اجزای فنی ایراد وارد نشده باشد، برای تعمیر و درست کردن اتومبیل، ما دست به دامان صافکاری و نقاشی خواهیم شد.

در هنگام تصادف ممکن است به قطعاتی مانند سپرها، ستونها، سر شاسی ها، سینی ها، سقف، درها، گلگیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و … صدمه وارد شود که البته تعمیر، ترمیم هر کدام از بخش‌ها، به روش‌های خاص و مهارت و تجربه و حتی هنر در صافکاری و نقاشی نیاز دارد.

طرح بنر صافکاری اتومبیل، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز صافکاری و نقاشی اتومبیل

طرح بنر صافکاری و نقاشی اتومبیل شامل:تصویر ماشین خارجی ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر صافکاری اتومبیل

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر صافکاری اتومبیل
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس ماشین خارجی در طرح بنر صافکاری اتومبیل

طرح لایه باز , طرح تبلیغاتی , بیلبورد صافکاری اتومبیل , طرح psd , صافکاری خودرو , ماشین , ماشین , بنر لایه باز , اتومبیل , بنر اتومبیل , بنر صافکاری اتومبیل , طرح بنر صافکاری , بنر سردر , بیلبورد صافکاری اتومبیل , صافکار , تعمیرات , دانلود بنر صافکاری اتومبیل , طرح بنر صافکاری اتومبیل , صافکاری اتومبیل , بیلبورد , بنر صافکاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325