طرح بنر شهید یحیی سنوار

شناسه مطلب : 451931
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :201 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهید یحیی سنوار

شهادت شهید یحیی سنوار، که به عنوان یکی از رهبران برجسته مقاومت فلسطینی شناخته می‌شود، تأثیر عمیقی بر جامعه فلسطین و هواداران او گذاشت. او با تلاش‌های بی‌وقفه و فداکاری‌هایش، نماد ایستادگی و مبارزه برای حقوق مردم فلسطین بود. شهادت او نه‌تنها داغی عمیق بر دل‌های مردم ایجاد کرد، بلکه آن‌ها را به وحدت و همبستگی بیشتر در برابر چالش‌ها و ظلم‌های موجود ترغیب کرد.

چاپ بنرهای تسلیت به مناسبت شهادت شهید سنوار، ابزاری مؤثر برای بیان همدردی و یادآوری از فداکاری‌های اوست. این بنرها در نقاط مختلف جامعه نصب می‌شوند و پیام همبستگی و ارادت مردم را به تصویر می‌کشند. با مشاهده این بنرها، مردم دوباره به آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انسانی و ملی خود فکر می‌کنند و این امر می‌تواند به تقویت روحیه جمعی و افزایش عزم ملی کمک کند.

علاوه بر جنبه‌های داخلی، این بنرها می‌توانند به جلب توجه جهانیان به وضعیت فلسطین و ضرورت حمایت از حقوق مردم این سرزمین کمک کنند. با انتشار این پیام‌های تسلیت، صدای مقاومت و حق‌خواهی فلسطینیان به گوش دنیا می‌رسد و ممکن است به افزایش آگاهی و همبستگی جهانی نسبت به این مسئله منجر شود. در نتیجه، یاد شهید یحیی سنوار و اقدامات مرتبط با شهادت او می‌تواند به ترویج جنبش‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای عدالت و آزادی منجر گردد.

شهادت شهید یحیی سنوار، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت شهید یحیی سنوار

تصویر شهید یحیی سنوار و متن تسلیت مرتبط با شهادت شهید یحیی سنوار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی شهادت شهید یحیی سنوار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               201 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت شهید یحیی سنوار 
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز با طرح بنر تسلیت یحیی سنوار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید یحیی سنوار در طرح شهادت شهید یحیی سنوار

طرح پوستر شهید یحیی سنوار , بنر شهادت شهید یحیی سنوار , پوستر شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز بنر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز پوستر شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح بنر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , پوستر شهادت شهید یحیی سنوار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325