طرح بنر شهادت سردار سلیمانی

شناسه مطلب : 438281
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :353 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

بنر سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی و امنیت منطقه بود. او با سوابق نظامی بسیار و تجربه فراوان در مقابله با تهدیدهای منطقه‌ای، به‌عنوان یک رهبر نظامی حساس و خبره شناخته می‌شد. سلیمانی نه‌تنها در مقابله با گروه‌های تروریستی مانند داعش، بلکه در حمایت از نیروهای مقاومت در مناطق مختلف اسلامی، نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

چاپ بنرها به‌عنوان یک وسیله مؤثر در اعلام ارادت و احترام به سردار قاسم سلیمانی، در روزهای خاص مانند سالروز شهادت یا سالروز تولد، تأثیرات قابل توجهی دارد. این بنرها با تصاویر نمادین از سلیمانی و پیام‌هایی از ایمان و ارادت، علاوه بر افزایش ایجاد ارتباط مستقیم با مردم، به نمایان‌سازی دوران زندگی و مبارزات این شخصیت بزرگ می‌پردازند.

بنرهای چاپی در این روزها به‌عنوان ابزاری جلب توجه و تأثیرگذار در فضای عمومی شهرها و مناطق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بنرها نه‌تنها برای یادآوری ارثیه و اهمیت سردار سلیمانی، بلکه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایمان به مبارزه علیه ستم و فساد نیز نقش مؤثری دارند.

طرح بنر لایه باز شهادت سردار قاسم سلیمانی با زمینه آبی، یک اظهار ارادت و ارمغان به شهید بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع‌کننده از امنیت منطقه است. رنگ آبی در این بنر نماد تازگی، امید و اراده مردم به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر تهدیدهای خارجی است.

تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در این بنر، نمادی از شجاعت، هویت ملی، و تضحیات فراتر از انتظارات است. این تصویر با وجود لایه باز قابل ویرایش، به طراحان اجازه می‌دهد تا با انتخاب تصاویر متناسب با موضوعات خاص، پیام‌های متنوعی انتقال دهند.

طرح لایه باز این بنر امکانات ویرایش آسان متن و تصاویر را برای طراحان فراهم می‌کند. این امکان به افراد این اجازه را می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیشتر، بنر را به شکلی خاص و مطابق با نیازهای هر مراسم یا رویداد خاصی تنظیم کنند.

استفاده از رنگ آبی و تصویر شهید سلیمانی در این بنر، علاوه بر ایجاد تطابق با مفاهیم انقلابی، احساسات ارادت و افتخار را در مردم تقویت می‌کند. این بنر به عنوان یک وسیله تاثیرگذار در انتقال پیام‌های معنوی و انقلابی به جامعه می‌پردازد.

بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شامل: نقاشی دیجیتال سردار شهید سلیمانی، تایپوگرافی ، و متن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز شهادت حاج قاسم سلیمانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               353 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از نقاشی دیجیتال شهید سردار سلیمانی در طرح بنر سالگرد شهادت سردار سلیمانی
  • طراحی بنر استفاده از تایپوگرافی کاربردی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر تسلیت لایه باز , متن بنر تسلیت سردار سلیمانی , دانلود بنر تسلیت , نقاش دیجیتال شهید سردار قاسم سلیمانی , طرح psd بنر تسلیت , بنر سالگرد سردار سلیمانی , بنر شهادت حاج قاسم , سردار سلیمانی , بنر شهید حاج قاسم سلیمانی , هفته مقاومت , طرح بنر هفته مقاومت , بنر , بنر سردار سلیمانی , عکس شهید حاج قاسم سلیمانی , طرح بنر شهادت سردار سلیمانی , ترحیم , تایپوگرافی شهید القدس , طرح psd , طرح لایه باز بنر تسلیت , بنر شهید سردار سلیمانی , طرح لایه باز بنر هفته مقاومت , بنر تسلیت psd , شهید سردار سلیمانی , سالروز شهادت سردار سلیمانی , متن تسلیت , بنر لایه باز تسلیت , طرح بنر لایه باز , بنر تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی , طرح لایه باز , بنر شهادت سردار سلیمانی , پوستر شهادت سردار قاسم سلیمانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325