طرح بنر شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر

شناسه مطلب : 441913
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :248 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت امام علی (علیه‌السلام) راهنمایی استوار و برجسته‌ای برای همه انسان‌ها، نه تنها برای اعضای جامعه اسلامی بلکه برای همه آدمیان، به ویژه اهل عشق و عدالت. امام علی با حیات و مرگش، مبادی اصولی انسانیت و دینی را ترسیم کرد که هر زمان و هر مکانی، انسان می‌تواند از آنها الهام بگیرد. ایشان با شجاعت، عدالت، و ایثار، نمونه‌ای بی‌بدیل از رهبری و انسانیت را به ما ارائه کردند.

شب قدر، شبی است که در قرآن کریم بیان شده و به عنوان شبی بسیار برکت و ویژه برای عبادت و تعبد به خداوند متعال شناخته می‌شود. این شب، زمانی است که زندگی و مصائب امام علی و خاندان پاک او به یاد می‌آید. این شب، فرصتی فراوان برای تفکر، تدبر، و عبادت است که در آن انسان می‌تواند با قلبی پاک و روحی پر از ایمان، با خداوند ارتباط برقرار کند و از بخشش و رحمت او بهره‌مند شود.

چاپ بنرها و تبلیغات مربوط به این روزها، نه تنها برای یادآوری این روزهای مهم و معنوی بلکه برای ایجاد انگیزه و اشتیاق در جامعه برای شرکت در مراسمات و عبادات مرتبط با آنها بسیار ارزشمند است. بنرها به عنوان وسیله‌ای برای انتقال پیام‌های معنوی و دینی، می‌توانند باعث افزایش ایمان و ارتباط افراد با ارزش‌های اسلامی و انسانی شوند، و در نهایت به نشر عدالت، صلح، و محبت در جامعه کمک کنند.

طرح بنر لایه باز با زمینه کرم و قهوه‌ای به همراه تایپوگرافی یا علی بن ابی‌طالب، یک فرصت بی‌نظیر برای ابراز ارادت و احترام به شخصیت بزرگ امام علی (علیه‌السلام) است. این طرح، با استفاده از رنگ‌ها و الگوهای زیبا و مطلوب، ابتکاری هنری است که می‌تواند تأثیر بسزایی در جلب توجه و انتقال پیام‌های معانی‌دار داشته باشد.

1. زمینه کرم و قهوه‌ای در این طرح نماد ارتباط با عظمت و ارجمندی امام علی (علیه‌السلام) است. رنگ کرم به عنوان نمادی از ارتباط با عمق و حکمت، در حالی که رنگ قهوه‌ای به عنوان نمادی از استحکام و قدرت شخصیت ایشان می‌تواند عناصر کلیدی این طرح باشند.

2. تایپوگرافی علی بن ابی‌طالب، با استفاده از فونت‌ها و الگوهای مناسب، می‌تواند پیام‌های معانی‌دار مرتبط با امام علی را به صورت گرافیکی و زیبا به مخاطبان منتقل کند.

3. طراحی لایه باز این بنر، امکان تغییر و ویرایش آسان در آن را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توان به راحتی محتوا و پیام‌های مختلف را در آن قرار داد.

4. این طرح، فرصتی است برای ابراز ارادت، احترام و مهربانی به امام علی (علیه‌السلام) و معرفی ارزش‌ها و اندیشه‌های ایشان به دیگران. این بنر می‌تواند در مراسمات دینی، اجتماعی و فرهنگی مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به ترویج اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی کمک کند.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تایپوگرافی یا علی بن ابی طالب ، تذهیب  و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، قهوه ای

سایز:                               248 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و قهوه ای با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا علی بن ابی طالب در طرح بنر شهادت امام علی

بنر شهادت حضرت علی , بنر شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , امام علی , بنر مراسم احیإ شب های قدر , لیلة القدر , بنر شب قدر , طرح لایه باز بنر شب قدر , شب قدر , بنر شهادت امام علی , بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر , شهادت امام علی , بنر شهادت امیرالمومنین , طرح بنر شب قدر , شهادت حضرت علی , تایپوگرافی یا علی بن ابی طالب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325