طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) psd

شناسه مطلب : 427260
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :240 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر شهادت حضرت رقیه

شهادت حضرت رقیه، دختر بزرگوار امام حسین (ع) و حضرت زینب (س)، یکی از حوادث تاریخی و مهم در اسلام است که در ماه محرم سال 61 هجری قمری به وقوع پیوست. او با تمام وجود خود در راه اسلام و ایمان، در میدان کربلا در مقابل سپاه ظالم یزید بن معاویه ایستاد و با تلاش و مقاومت علیه نیروهای ظالمانه، به روحیه و اصول انسانیت پیامبر اسلام (ص) و امام حسین (ع) وفاداری کرد. وی با ایثار و فداکاری‌های خود، به عنوان نمادی از صبر و استقامت زنان اسلامی شناخته می‌شود.

برای گرامیداشت و بزرگداشت شهادت حضرت رقیه و آشنا ساختن جامعه با شخصیت و ارزشهای او، چاپ بنرهای معرفتی و آموزشی به عنوان یک وسیله مؤثر در تبلیغات و اطلاع‌رسانی می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. این بنرها با تصاویری از حضرت رقیه و نقل قول‌های نیکو از او، می‌توانند به جامعه پیام‌های مثبتی درباره استقامت، صبر، و پایبندی به اصول دینی و انسانیت منتقل کنند. از طرفی، اطلاع‌رسانی در مورد زندگی و اهمیت شخصیت‌های زن در تاریخ اسلامی، می‌تواند به نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی افزوده و آگاهی‌بخشی کند.

همچنین، با چاپ بنرهای مراسم عزاداری و گرامیداشت شهادت حضرت رقیه، می‌توان جامعه را به مراسمات معنوی و مذهبی به منظور بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی دعوت کرد. این بنرها می‌توانند محل‌های عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی تزیین کنند و تأثیر بصری قوی داشته باشند که موجب جذب توجه مردم و حضور فعال‌تر آنها در مراسمات مذهبی می‌شود. در نتیجه، چاپ بنرهای مرتبط با شهادت حضرت رقیه می‌تواند بر تبلیغ، اطلاع‌رسانی، و تقویت ارتباط مردم با ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی تأثیر مثبت داشته باشد.

طرح بنر شهادت حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت حضرت رقیه

طرح بنر شهادت حضرت رقیه شامل: تایپوگرافی ، تذهیب ، نقوش مذهبی ، و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر ، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                240 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای و طرح بنر تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط
  • استفاده از متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی

 


بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , طرح بنر شهادت حضرت رقیه , طرح لایه باز شهادت حضرت رقیه , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , شمع , شهادت حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه لایه باز , 5صفر , بنر شهادت حضرت رقیه , حضرت رقیه , رقیه(س) ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325