طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 427889
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :196 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر شهادت حضرت رقیه

شهادت حضرت رقیه (س)، دختر بزرگوار امام حسین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، یکی از صفحات تاریخی تلخ و دلسوزانه در اسلام است که به عنوان نمادی از شجاعت، صبر و ایثار در راه خداوند، در دلهای مسلمانان جاودانه مانده است. حضرت رقیه با آرامشی بی‌نظیر و قلبی پر از ایمان و توکل به خداوند، در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسید. او با دست‌های بریده‌شده و در پیچ و خم از جناب اباعبدالله الحسین (ع) و خانواده‌اش جدا شده، پیامی از تسلی و صبر به دست امام زمان (عج) و نسل‌های آینده برگزاشت.

چاپ بنرها به منظور یادآوری و ارتقاء شناخت جامعه درباره شهادت حضرت رقیه (س) و اهمیت آن در مسیر تعالی انسان‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کند. این بنرها با نقل قول‌ها، تصاویر و متن‌های مناسب، می‌توانند به مردم یادآوری کنند که شهادت حضرت رقیه (س) نمادی از مقاومت، پایبندی به اصول و ایمان در مقابل ستم و ظلم است. همچنین، این بنرها می‌توانند اثری مثبت بر روحیه جامعه داشته باشند و تحولات مثبتی در میان مردم ایجاد کنند.

با چاپ بنرهای مرتبط با شهادت حضرت رقیه (س)، می‌توان افراد را به فکر و تأمل درباره ارزش‌ها و ارادت به این شخصیت نیکو و انسانیت‌مدار دعوت کرد. همچنین، این بنرها می‌توانند فرصتی مناسب برای اطلاع‌رسانی درباره زندگی، شخصیت و آثار این بانوی بزرگ اسلامی فراهم کنند و به شناخت بهتر فرهنگ اسلامی و انسانی نیز کمک کنند.

طرح بنر لایه باز به منظور یادآوری شهادت حضرت رقیه (س) با زمینه سرمه ای و تایپوگرافی اختصاصی، یک ابزار بصری فراهم می‌کند که با شناخت برجسته‌تری از شخصیت بزرگ اسلامی این بانو، ارتقاء فهم جامعه از ارزش‌های معنوی و انسانی اسلامی را به هدف دارد.

  1. زمینه سرمه ای: با انتخاب رنگ سرمه ای برای زمینه بنر، همچون ارتباط با آسمانی و معنوی، مفهومی از ارتباط عمیق حضرت رقیه با عالم اخروی و ایمان بی‌نهایت او به خداوند بیان می‌شود.

  2. تایپوگرافی اختصاصی: تایپوگرافی با نام "رقیه خاتون" به همراه طرح‌های زیبا و بیانیات مناسب، احساس عمیق و ارتباط مستقیم با شخصیت بزرگ حضرت رقیه (س) را بیان می‌کند و بازخورد زیبایی به مخاطبان منتقل می‌شود.

  3. نمادهای معنوی: استفاده از نمادهای معنوی مانند گل‌های سرخ، که نمایانگر عشق و ایمان این شخصیت عظیم به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) است، تاثیر چشمگیری در جذب توجه مخاطبان دارد.

  4. آیات و اقوال: جملات از آثار و اقوال حضرت رقیه (س) که به ارتباط با صبر، تحمل و ایمان اشاره دارند، به صورت جذاب و زیبا در بنر قرار می‌گیرند و مخاطبان را به تفکر و تامل در این ارزش‌ها دعوت می‌کنند.

  5. تاثیرگذاری اجتماعی: طراحی و چاپ بنر لایه باز با موضوع شهادت حضرت رقیه (س)، علاوه بر تقویت ارتباط با دینی بزرگ، تاثیرگذاری اجتماعی نیز دارد. این طرح می‌تواند در جشنواره‌ها، مراسم دینی و فرهنگی، نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های مشابه به نقش مؤثری در آموزش و ترویج ارزش‌های انسانی و اسلامی پردازد.

طرح بنر شهادت حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت حضرت رقیه

طرح بنر شهادت حضرت رقیه شامل: تایپوگرافی رقیه خاتون ، تذهیب ، نقوش مذهبی ، و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر ، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                196 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای و طرح بنر تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی رقیه خاتون
  • استفاده از متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی

 


بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , شمع , حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه لایه باز , طرح لایه باز شهادت حضرت رقیه , رقیه(س) , 5صفر , شهادت حضرت رقیه , طرح بنر شهادت حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325