طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

شناسه مطلب : 445136
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :158 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

شهادت امام محمد تقی (ع)، نهمین امام شیعیان، یکی از رویدادهای مهم در تاریخ تشیع است که در ۳۰ ذی‌القعده هر سال گرامی داشته می‌شود. امام محمد تقی، که به جوادالائمه نیز معروف است، در سنین جوانی به امامت رسید و با علم و دانشی که از اجداد پاکش به ارث برده بود، نقش مهمی در هدایت و راهنمایی شیعیان ایفا کرد. ایشان در طول زندگی کوتاه خود، با تهدیدها و فشارهای بسیاری از سوی خلفای عباسی مواجه بود و نهایتاً در جوانی به شهادت رسید. شهادت امام جواد (ع) یادآور مظلومیت و فداکاری‌های اهل بیت در راه حفظ اصول و ارزش‌های دینی است.

چاپ بنرهای تبلیغاتی به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی و ترویج آموزه‌های ایشان داشته باشد. این بنرها، که در نقاط مختلف شهرها نصب می‌شوند، می‌توانند حاوی پیام‌ها و احادیثی از امام جواد (ع) باشند که بر تقوا، علم، و اخلاق تأکید دارند. تصاویر و نقل قول‌هایی از زندگی و آموزه‌های ایشان، می‌تواند مردم را به تفکر و تأمل بیشتر درباره زندگانی این امام بزرگوار و اهمیت پیروی از راه و روش اهل بیت تشویق کند. به این ترتیب، بنرها می‌توانند به یادآوری این روز مهم و تقویت ارتباط معنوی جامعه با ائمه اطهار کمک کنند.

علاوه بر این، چاپ بنر به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) می‌تواند به وحدت و همبستگی جامعه نیز کمک کند. در این روز، مردم از اقشار مختلف به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی می‌روند تا در مراسم عزاداری شرکت کنند و یاد و خاطره امام جواد (ع) را گرامی بدارند. بنرها با طراحی‌های مذهبی و پیام‌های وحدت‌بخش، می‌توانند فضایی معنوی و الهام‌بخش در سطح شهر ایجاد کنند که موجب تقویت حس همدلی و برادری در میان افراد جامعه شود. این اقدام نه تنها به گرامیداشت این روز ویژه کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی که امام جواد (ع) به آن‌ها پایبند بود، در جامعه ترویج یابد.

بنر  شهادت امام جواد (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

طرح بنر شهادت امام جواد (ع) شامل: تایپوگرافی جواد ، تذهیب  و متن تسلیت شهادت امام جواد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام جواد (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام جواد (ع)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               158 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر شهادت امام جواد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تذهیب در طراحی بنر شهادت حضرت جواد الائمه

 


بنر لایه باز شهادت امام جواد , بنر لایه بازسالروز شهادت امام جواد , دانلود بنر شهادت امام جواد , دانلود پسوند psd بنرشهادت امام جواد , محمد تقی , بنر شهادت امام جواد , طرح بنر شهادت امام محمد تقی , بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه باز شهادت حضرت جواد الائمه , تایپوگرافی جواد , طرح لایه باز بنر شهادت جواد الائمه , حضرت جواد الائمه , امام جواد , دانلود بنر شهادت امام محمد تقی , بنر سالروز حضرت جواد الائمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325