طرح بنر شهادت امام کاظم (ع)

شناسه مطلب : 439809
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :134 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر شهادت امام موسی کاظم

شهادت امام موسی کاظم (ع)، هفتمین امام اهل بیت (ع)، در تاریخ 25 رجب سال 183 هجری قمری رویداد. امام کاظم (ع) با حکم هارون الرشید، خلیفه عباسی آن دوران، به زندان انداخته شد و در زندان به شهادت رسید. وی با صفای خلق و خلقی مهربان، مرجعیت علمی بسیار بالا، و دارای اخلاقی عالی بود. شهادت امام کاظم (ع) نمادی از صبر و تحمل در مقابل سختی‌ها و ظلم است که به عنوان الگویی برای پیروان اهل بیت (ع) در تاریخ اسلام بی‌نظیر مانده است.

بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی موثر در جامعه محسوب می‌شوند و تأثیر زیادی در جلب توجه و حضور مردم در مراسمات و ایام مذهبی دارند. چاپ بنرها به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. با استفاده از طراحی جذاب و متن مناسب در بنرها، اطلاعات مهم درباره زندگی و ارزش‌های امام کاظم (ع) به مخاطبان منتقل شده و توجه آنان به این رویداد مهم تقویت می‌شود. این بنرها می‌توانند به وسیله تصاویر و اشعار معنوی، جلب احساسات و انگیزه مردم برای شرکت در مراسمات و مراکز مذهبی را افزایش دهند.

استفاده از تکنولوژی در چاپ بنرها و انتشار آنها در فضای مجازی نیز می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. به کمک شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مذهبی، بنرها به سرعت منتشر شده و به تبلیغات این مراسمات کمک می‌کنند. این اقدامات باعث گسترش اطلاعات در میان افراد و ترویج ارزش‌های دینی می‌شود، و در نهایت به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی سهمی مثبت افزوده می‌شود.

طرح بنر شهادت امام کاظم به مناسبت این سالروز خجسته و مبارک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بنر افقی شهادت امام موسی کاظم (ع)

طرح بنر شهادت امام موسی کاظم شامل :خوشنویسی یا موسی بن جعفر ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام موسی کاظم می باشد.به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام کاظم را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر شهادت امام موسی کاظم (ع)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               134 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر افقی شهادت امام کاظم
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر شهادت امام کاظم(ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و تایپوگرافی موسی کاظم
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر شهادت امام موسی کاظم (ع)

طرح بنر شهادت امام موسی , شهادت امام کاظم , طرح بنر شهادت امام کاظم , بنر شهادت امام موسی کاظم , طرح بنر شهادت امام موسی کاظم (ع) , شهادت امام موسی کاظم , موسی کاظم , امام موسی , امام هفتم , طرح پوستر شهادت امام موسی کاظم , بنر شهادت امام کاظم , شهادت امام هفتم , بنر لایه باز شهادت امام موسی کاظم , تایپوگرافی موسی کاظم , پوستر شهادت امام موسی کاظم , بنر شهادت امام موسی کاظم (ع) ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325