طرح بنر شهادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 445369
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :175 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان در سراسر جهان گرامی‌داشته می‌شود. امام محمد باقر (ع)، پنجمین امام شیعیان، با نام کامل "محمد بن علی بن حسین بن علی" شناخته می‌شود. او در زمان امویان و در دوران سختی‌ها و زحمات بسیاری که بر علی (ع) و امامان جانشین او وارد شد، به دنیا آمد و در راستای راهنمایی و تربیت علمی و اخلاقی جامعه فعالیت می‌کرد.

چاپ بنر برای گرامیداشت این رویداد مهم نه‌تنها یک اقدام هنری است، بلکه ابزاری برای افزایش آگاهی و شناخت عمومی نسبت به ارزش‌ها و اندیشه‌های امام محمد باقر (ع) نیز محسوب می‌شود. بنرها با استفاده از تصاویر و متن‌های مناسب، امکان ارسال پیام‌های معنوی و انتقال مفاهیم دینی به جوامع را فراهم می‌آورند. همچنین، این بنرها می‌توانند فضایی مناسب برای اجتماعات و مراسم مذهبی فراهم کنند و مردم را به شرکت فعال در این مراسم‌ها دعوت کنند.

گرامیداشت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و استفاده از بنرهای مربوطه، فرصتی است برای تجدید نظر در اهمیت ارزش‌های اسلامی و آموزش‌های امامان اهل بیت (ع)، و همچنین برای افزایش ارتباط اعضای جامعه با این اصول اخلاقی و معنوی. این اقدام می‌تواند به ترویج فرهنگ انسانی و اخلاقی و ایجاد همبستگی و وحدت در جامعه کمک کند و به فرآیند تحول و پیشرفت اجتماعی و فرهنگی کمک نماید.

بنر  شهادت امام محمد باقر(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع) شامل:تذهیب و متن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               175 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنرشهادت امام محمد باقر(ع)

 

 


بنر لایه باز سالروز شهادت امام باقر , امام محمد باقر , بنر شهادت امام باقر , باقر العلوم , بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر , شهادت امام باقر , طرح بنر سالروز شهادت امام باقر , طرح بنر شهادت امام باقر , دانلود بنر شهادت امام باقر , بنر شهادت امام محمد باقر , طرح بنر امام محمد باقر (ع) , سالروز شهادت امام باقر , امام باقر , باقر العلوم , محمد باقر , بنر سالروز شهادت امام باقر , شهادت امام باقر العلوم , دانلود psd بنر شهادت امام باقر , شهادت امام محمد باقر , شهادت امام محمد باقر (ع) ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325