طرح بنر شهادت امام صادق (ع)psd

شناسه مطلب : 418707
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :196 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پنجمین از امامان شیعه، به مناسبت روزی است که در تاریخ 25 شوال هر سال برگزار می‌شود. در این روز، پیروان اهل بیت (ع) به خاطر شهادت این عالم بزرگ، عزاداری می‌کنند و مراسم تعزیه و سوگواری برگزار می‌شود. در این روز، چاپ بنرها و پوسترهای مختلفی با موضوع شهادت امام صادق (ع) توسط سازمان‌ها، مراکز فرهنگی، حوزه‌های علمیه و دیگر اشخاص طراحی و به چاپ رسانده می‌شوند.

تاثیر چاپ بنر برای روز شهادت امام صادق (ع) بسیار مهم است، زیرا با انتشار پوسترها و بنرهایی با مضامین مختلف می‌توان هموطنان را با اهمیت این روز آشنا کرد و آنها را به عزاداری و سوگواری دعوت کرد. همچنین، این بنرها و پوسترها می‌توانند به دلیل داشتن طراحی جذاب و شگفت‌انگیز، به یاد ماندنی شوند و حضور بیشتری در مراسم‌های مختلف داشته باشند.

علاوه بر این، تاثیر چاپ بنر برای ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی، نیز بسیار مهم است. با انتشار بنرها و پوسترهایی با موضوع شهادت امام صادق (ع)، ارزش‌ها و معارف دینی به خصوص شیعه را به مردم منتقل کرده و برای آنها قابل درک و دسترسی کرد. به همین دلیل، تبلیغات و چاپ بنرها و پوسترهایی با موضوعات دینی بسیار حائز اهمیت و اثربخش هستند.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی الصادق متن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               196 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی الصادق در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

بنر لایه باز شهادت امام صادق , امام صادق , صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , امام جعفر صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , شهادت امام ششم , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر شهادت امام صادق , جعفر صادق , شهادت امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325