طرح بنر شرکت حسابداری

شناسه مطلب : 323218
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : طلایی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :59 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

بنر شرکت حسابداری

امروزه در کسب و کارهای تازه تاسیس مهمترین نکته تخصص گرایی می باشد. در هر کسب و کاری برای اینکه سریع تر به نتایج بهینه برسید بهتر است هر امری را به متخصص آن واگذار کنید. کارهای مدیریتی، امور مالی، حقوقی، حسابداری و ... همگی برای پیشبرد به افرادی نیاز دارند که تخصص آن را داشته باشند. در همین راستا بسیاری از مدیران شرکت ها ممکن است برای انجام امور مالی از شرکت حسابداری کمک بگیرند و حل و فصل مسائل مالی را به این شرکت ها می سپارند.

شرکت حسابداری به شرکتی گفته می‌شود که به‌صورت تخصصی به ارایه‌ی خدمات حسابداری از جمله امور مالی، مالیاتی و حسابداری در شرکت‌های گوناگون پرداخته و امور حسابداری شرکت‌ها اعم از امورارزش افزوده، گزارشات تفصیلی، اظهارنامه مالیاتی و مواردی از این دست را انجام می‌دهد و در قبال آن حقوق می‌گیرد.

یک شرکت حسابداری با توجه به زمینه‌ی تخصصی‌اش، تمامی ابزارهای لازم برای انجام صحیح امور حسابداری یک شرکت را دارد. در واقع وقتی امور حسابداری خود را به چنین شرکتی می‌سپارید و آنها مسولیت تمام اسناد مالی را به عهده می‌گیرند، مسول تمامی امور حسابداری شرکت شما خواهند بود.

بنر لایه باز شرکت حسابداری جهت استفاده کاربران و گرامیداشت این روز طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر  شرکت حسابداری

طرح بنر شرکت حسابداری شامل: عکس باکیفیت تبلت، نرم افزار حسابداری، تصویر نمودار های حسابرسی، آرم نمودار مناسب با شغل حسابداری، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

بنر شرکت حسابداری، طرح بنر شرکت حسابداری، بنر لایه باز شرکت حسابداری، شرکت حسابداری، عکس باکیفیت تبلت، نرم افزار حسابداری، تصویر نمودار های حسابرسی، آرم نمودار مناسب با شغل حسابداری، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر شرکت حسابداری

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، طلایی

سایز:                               59 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شرکت حسابداری
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و طلایی با طرح بنر
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت تبلت و نرم افزار حسابداری
  • استفاده از نمودارهای حسابرسی مناسب با طرح بنر شرکت حسابداری
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

موسسه حسابداری , بنر لایه باز , بیلبورد , ماشین حساب , بیلبورد شرکت حسابداری , حسابداری , شرکت حسابداری , طرح لایه باز , طرح بنر موسسه حسابداری , دانلود بنر شرکت حساباری , بنر موسسه حسابداری , طرح psd , طرح بنر شرکت حسابداری , بنر شرکت حسابداری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325