طرح بنر شب قدر و شهادت حضرت علی (ع)

شناسه مطلب : 441993
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :180 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت امام علی (ع) و شب قدر، دو رویداد بزرگ و مهم در تاریخ اسلامی هستند که هرکدام ارزش‌ها و پیامدهای خاص خود را دارند. شهادت امام علی (ع)، نه تنها نمادی از قهرمانی و شجاعت است، بلکه نمادی از عدالت و ولایت الهی است که امام علی (ع) در دوران حیات خود به آن پایبند بود. ایشان با توجه به شجاعت و اصالت اخلاقی خود، نمونه‌ای برای تمامی انسان‌ها در راه ایستادگی در برابر ظلم و نفاق بوده‌اند. شهادت امام علی (ع)، فرصتی است برای تأمل در ارزش‌های انسانی و اخلاقیت که ایشان برای جامعه اسلامی نمایان کرد.

همچنین، شب قدر به عنوان شبی که قرآن کریم به زمین نازل شد، نمادی از بزرگی و عظمت الهی است که در آن مؤمنان به دنبال بخشش و رحمت الهی می‌باشند. این شب، زمانی است که انسان می‌تواند با عبادت و دعا، ارتباط عمیقتری با خداوند برقرار کند و از برکات و رحمت‌های الهی بهره‌مند شود. شب قدر، فرصتی برای تجدید تعهد به انجام اعمال نیک و پرهیز از گناهان است و می‌تواند انسان را به راه رشد و تحول روحی هدایت کند.

تأثیر چاپ بنرهای مرتبط با شهادت امام علی و شب قدر بسیار گسترده و مهم است. این بنرها می‌توانند نه تنها اطلاعات مربوط به مراسمات و برنامه‌های مذهبی مرتبط با این دو رویداد را منتقل کنند، بلکه می‌توانند ارزش‌ها و اهمیت این رویدادها را به مردم آگاه سازند و آنان را به شرکت در این مراسمات و عبادات تشویق کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای ترویج ارزش‌های انسانی و اخلاقی مرتبط با زندگی امام علی (ع) و تأثیرات شب قدر در زندگی مسلمانان عمل کنند و به تقویت ارتباط مردم با این موضوعات مهم دینی کمک کنند. در نتیجه، چاپ بنرهای مرتبط با شهادت امام علی و شب قدر می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی و شرکت مردم در این رویدادهای مهم دینی ایفا کند.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تایپوگرافی یا علی مولا ، تصویر مهر  و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، سبز

سایز:                               180 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و سبز با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا علی مولا در طرح بنر شهادت امام علی

طرح لایه باز بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , لیلة القدر , شهادت حضرت علی , تایپوگرافی یا علی مولا , بنر شب های قدر , بنر شب های قدر , بنر شب قدر , بنر شهادت امیرالمومنین , طرح بنر شب قدر , تصویر مهر , امام علی , بنر شهادت امام علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر مراسم احیإ شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , شهادت امام علی , شب قدر , بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325