طرح بنر سن وفات حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 439300
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر وفات حضرت زینب (س)

وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) یکی از لحظات حزن‌انگیز در تاریخ اسلام است که پس از سال‌ها خدمت به اسلام و ایفای نقش به عنوان ستوان و فرهنگ‌ساز پس از واقعه عاشورا، حضرت زینب (س) به سوی عالم بقیع پیوند خود را با حقانیت جاودانه کردند. این روز به عنوان 14 جمادی‌الآخر با گرامیداشت وفات حضرت زینب (س) هر ساله با مراسمات مذهبی گرامی‌داشت می‌شود. چاپ بنرها در این روز می‌توانند تأثیر زیادی در افزایش شناخت عمومی از شخصیت عظیم حضرت زینب (س) داشته باشند.

استفاده از بنرها به عنوان وسیله‌ای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی می‌تواند نقش بسزایی در گسترش اراده و عزم معنوی این فرهنگ‌ساز اسلامی داشته باشد. تصاویر نمادین از حضرت زینب (س) همراه با پیام‌های مناسب، می‌توانند احساس تعهد و ارتباط معنوی مردم را تقویت کرده و این بنرها به گونه‌ای خاص، به نقل قول‌ها و تعالیم حضرت زینب (س) تبدیل شوند.

بنرهای چاپ شده در مکان‌های عمومی، مساجد، مراکز فرهنگی، و فضاهای معابر، می‌توانند به شکل یک نمایشگاه انتقالی از زندگی حضرت زینب (س) عمل کنند و مفاهیم مهمی از تاریخ اسلام را به جامعه انتقال دهند. این بنرها با جلب توجه مردم و ایجاد حس مشترک می‌توانند تاثیر به‌سزایی در ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه داشته باشند.

در نهایت، طراحی و چاپ بنرها در روز وفات حضرت زینب (س) می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء اراده ملت به سوی ارزش‌ها و اصول اسلامی ایفا کند. این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله هنری و تبلیغاتی هوشمندانه، به افزایش آگاهی و مشارکت مردم در مراسمات مذهبی و معنوی این روز کمک کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) با زمینه قهوه‌ای و تایپوگرافی یا زینب کبری، یک فرصت استثنایی برای ایجاد یک زمینه معنوی و ارتباط بیشتر با شخصیت بزرگ حضرت زینب (س) است. رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگی که با اراده و معنویت هماهنگ است، حسی از عظمت و اراده مقاومت را به تصویر می‌کشد و تایپوگرافی با نوشته "یا زینب کبری" به عنوان اصطلاحی ارادت‌آمیز و محبوب، نقطه تأکیدی بر ارتباط خاص با حضرت زینب (س) قرار می‌دهد.

استفاده از تایپوگرافی مناسب به همراه تصاویر نمادین از حضرت زینب (س)، این بنر را به یک اثر هنری جذاب و معنوی تبدیل می‌کند. انتخاب قلم‌ها و فونت‌های مناسب که با ارادت و ایمان به حضرت زینب (س) هماهنگ باشند، احساس قدرت و بزرگی را در طرح تقویت می‌کند و تأثیربخشی بنر را افزایش می‌دهد.

لایه باز در این طرح، به طراح این امکان را می‌دهد که با تغییراتی ساده متن‌ها، تصاویر، و رنگ‌ها را به شکل کاملاً شخصی‌سازی شده و مطابق با موضوع بنر تدوین کند. این امکان به طراحان مراسمات مذهبی این اجازه را می‌دهد تا بنر را با دقت و هنر بیشتری طراحی کرده و پیام‌های معنوی مرتبط با وفات حضرت زینب (س) را به بهترین شکل منتقل کنند.

در کل، طرح بنر لایه باز با زمینه قهوه‌ای و تایپوگرافی یا زینب کبری، یک فرصت مناسب برای ایجاد یک برخورد معنوی و هنری در جشن‌ها و مراسمات مذهبی به وجود می‌آورد. این بنرها می‌توانند در جلب توجه، ارتقاء فرهنگ مذهبی، و افزایش شناخت عمومی از شخصیت زنانه عظیم حضرت زینب (س) نقش مؤثری داشته باشند.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تایپوگرافی زینب کبری ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت با مراسم وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی زینب کبری در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


پوستر وفات حضرت زینب , تایپوگرافی زینب کبری , طرح بنر رحلت حضرت زینب , بنر رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات , بنر تسلیت , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , پوستر , بنر لایه باز , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب , متن وفات حضرت زینب , وفات حضرت زینب , حضرت زینب , بنر وفات حضرت زینب , PSD , تذهیب , پوستر حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325