طرح بنر سن وفات حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 439161
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر وفات حضرت زینب (س)

وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) یکی از لحظات تاریخی و دینی در اسلام است که نشانگر شجاعت، صداقت، و ایمان بی‌شکست حضرت زینب در راه خداوند و دین اسلام بود. این رویداد با شهادت حضرت زینب پس از واقعه کربلا، به دلیل استمرار مبارزه‌ی ایشان در راه حق و ادامهٔ مسیر اهل بیت عصمت و طهارت، اهمیت بسیاری پیدا کرده است. وفات این بانوی شجاع و باوفا نقش بسزایی در ادامه مسیر اسلامی و انتقال آموزه‌های اخلاقی به نسل‌های بعدی داشته است.

در زمینه ترویج ارزش‌های حضرت زینب و به یادآوری وفات ایشان، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار اثربخش و تأثیرگذار ظاهر می‌شوند. بنرهایی با تصاویر زیبا و پراز ارزش‌های اخلاقی حضرت زینب می‌توانند در ایجاد ارتباط بین مخاطبان و میراث ایشان نقش کلیدی ایفا کنند. این بنرها می‌توانند در مساجد، مراکز فرهنگی، و محل‌های عزاداری نصب شده و مخاطبان را به خود جذب کرده و با ترویج ارزش‌های اخلاقی حضرت زینب، آن‌ها را به فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی الهام بخشند.

همچنین، چاپ بنرهای به یادمانی از وفات حضرت زینب می‌تواند در فضاهای عمومی، مراسمات دینی و جلسات توجیهی مورد استفاده قرار گیرد. این بنرها با حمل پیام‌های مهم اخلاقی و دینی حضرت زینب، می‌توانند تأثیرات قابل توجهی در شناخت جامعه از شخصیت و ارزش‌های ایشان ایجاد کنند و به دستیابی به یک جامعه‌ی متعهد به اصول دینی کمک کنند.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت با مراسم وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی یا زینب کبری در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


طرح بنر رحلت حضرت زینب , حضرت زینب , تایپوگرافی یا زینب کبری , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , تذهیب , بنر تسلیت , پوستر حضرت زینب , پوستر وفات حضرت زینب , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , پوستر , رحلت حضرت زینب , بنر لایه باز , متن وفات حضرت زینب , وفات حضرت زینب , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات , PSD , طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , بنر وفات حضرت زینب , بنر رحلت حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325