طرح بنر سن مراسم انس با قرآن

شناسه مطلب : 441371
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :71 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر محفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن یکی از مراسم مهم و معنوی در جوامع اسلامی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. در این مراسم، افراد به همراه خانواده‌ها و دوستان خود به گرد هم آمده و با قرائت قرآن، ذکر و دعا، ارتباط خود را با کلام الهی تقویت می‌کنند. این محفل‌ها، فرصتی برای ایجاد صلح و انسجام در جامعه، افزایش دین‌داری و ارتقاء اخلاق اجتماعی است.

چاپ بنرهای تبلیغاتی به مناسبت محفل انس با قرآن، می‌تواند نقش بسیار موثری در جذب شرکت‌کنندگان و ترویج این مراسم داشته باشد. این بنرها با نشان دادن زمان و مکان برگزاری محفل، هدف و مضمون آن، و همچنین تصاویر زیبا و آراسته مرتبط با قرآن و عبادت، افراد را به شرکت در این مراسم دعوت می‌کنند. علاوه بر این، پیام‌های محفلی که بر بنرها قرار می‌گیرد، می‌تواند اثراتی عمیق در تحرکات معنوی و دینی افراد داشته باشد و آن‌ها را به تفکر و اعتکاف به خواندن قرآن و تأمل در کلام الهی ترغیب کند.

با توجه به اهمیت این مراسم در ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی، چاپ بنرهای محفل انس با قرآن به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مؤثر، می‌تواند در افزایش شرکت‌کنندگان و تأثیرگذاری بیشتر در جامعه نقش موثری ایفا کند. این بنرها با ارسال پیام‌های معنوی و محوریت قرآنی، می‌توانند به نیکوکاری و اصلاح اخلاقی فردی و اجتماعی کمک کرده و زمینه‌ساز تحولات مثبت در جامعه باشند.

طرح بنر لایه باز محفل انس با قرآن، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر محفل انس با قرآن شامل:تایپوگرافی محفل انس با قرآن ،  کادر مذهبی، کادر اسلیمی و متن گرامیداشت روز محفل انس با قرآن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر محفل انس با قرآن می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر محفل انس با قرآن

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               71 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر محفل انس با قرآن
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر محفل انس با قرآن
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از کادر اسلامی، تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر محفل انس با قرآن

بنر رمضان , قرآن خوانی , پوستر انس با قرآن , بنردوره ی قران , دانلود بنر دوره قران , ماه رمضان , بنر psd انس با قران , طرح بنر ماه مبارک رمضان , بنر ماه مبارک رمضان , بنر ماه رمضان , تایپوگرافی محفل انس با قرآن , پوستر لایه باز ماه رمضان , طرح لایه باز ماه رمضان , بنر تبریک روزه , بنر قرآن خوانی , محفل انس با قرآن , پوستر لایه باز روزه خوانی , بنر لایه باز ماه رمضان , بنر کادر تذهیب , بنر لایه باز انس با قران , پوستر قران , انس با قرآن , پوستر ماه رمضان , بنر دوره قران لایه باز , دانلود بنر ماه رمضان , طرح لایه باز زیارت خوانی , بنر تبریک ماه رمضان , قرآن , بنر ماه رمضان لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325