طرح بنر سن شهادت امام علی (ع)

شناسه مطلب : 415968
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :120 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

 

شهادت امام علی (ع) یکی از رویدادهای تاریخی و مهم در تاریخ اسلام است. این رویداد سالانه در روز 21 رمضان برای بسیاری از مسلمانان جهان برگزار می‌شود و در این روز، به یاد شهادت امام علی (ع) و اهمیت او در تاریخ اسلام و جهان یاد می‌شود. در ادامه، سه پاراگراف درباره تاثیر چاپ بنر برای این موضوع بیان شده است:

۱. چاپ بنرهایی با مضامین مرتبط با شهادت امام علی (ع)، به منظور جذب توجه و اطلاع‌رسانی به مردم درباره این رویداد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بنرها، به طور گسترده در شهرها و شهرک‌های مختلف قرار می‌گیرند و مخاطبان را به شرکت در مراسمات مرتبط با شهادت امام علی (ع) دعوت می‌کنند.

۲. با استفاده از بنرهای چاپی مرتبط با شهادت امام علی (ع)، می‌توان افراد را آگاه کرد و در زمینه اهمیت این رویداد آموزش داد. این بنرها، به عنوان یک رسانه تبلیغاتی موثر، اطلاعات کافی درباره امام علی (ع) و اهمیت او در تاریخ اسلام را به مخاطبان منتقل می‌کنند.

۳. چاپ بنرهای مرتبط با شهادت امام علی (ع)، به عنوان یک راه برای توسعه فرهنگ عاشورایی و آموزش ارزش‌های اسلامی به جامعه، بسیار موثر است. با استفاده از این بنرها، می‌توان افراد را در زمینه اهمیت امام علی (ع) آموزش داد و آنان را به شرکت در فعالیت‌های مربوط به این رویداد دعوت کرد.

 

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تصویر مرتبط ، تایپوگرافی و متن تسلیت می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               120 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط و تذهیب در طرح بنر شهادت امام علی

امام علی , طرح بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , شب قدر , لیلة القدر , طرح بنر شب قدر , شهادت حضرت علی , شهادت امام علی , بنر شب های قدر , بنر شب های قدر , بنر مراسم احیإ شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر شب قدر , بنر شب قدر , بنر شهادت امام علی , بنر شهادت امیرالمومنین , طرح لایه باز بنر شب قدر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325