طرح بنر سن شهادت امام صادق (ع)

شناسه مطلب : 418922
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :105 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

روز شهادت امام صادق (ع) یکی از روزهای مهم در تاریخ اسلام است که در سالروز شهادت آن حضرت، به منظور یادآوری این رویداد تلخ، مراسم و سوگواری هایی در بسیاری از کشورهای اسلامی برگزار می شود. این روز به عنوان یک فرصت برای یادآوری ارزش های اخلاقی، فرهنگی و مذهبی حضرت صادق (ع) به برکت برگزاری مراسم های مختلف به منظور آشنایی بیشتر جامعه با زندگانی و اندیشه های آن حضرت بسیار حائز اهمیت است.

یکی از روش هایی که می توان برای جلب توجه و فراهم کردن فضای مناسبی برای برگزاری مراسم روز شهادت امام صادق (ع) استفاده کرد، چاپ بنرهای تبلیغاتی است. با چاپ بنرهایی که شامل متن و عکسی از حضرت صادق (ع) باشد، می توان به راحتی تبلیغاتی برای این روز برگزاری و از مردم دعوت کرد تا در مراسم شرکت کنند. این بنرها می توانند در مساجد، مراکز اسلامی، مدارس و دانشگاه ها قرار داده شوند و برای تبلیغات این روز و معرفی اندیشه های امام صادق (ع) بسیار مؤثر باشند.

علاوه بر این، چاپ بنرهای تبلیغاتی برای روز شهادت امام صادق (ع) می تواند به عنوان یک وسیله موثر برای انتشار دیدگاه های ویژه حضرت صادق (ع) در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استفاده شود.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی مرتبط و متن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               105 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

بنر لایه باز شهادت امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر psd شهادت امام صادق , شهادت امام ششم , بنر شهادت امام جعفر صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , امام جعفر صادق , امام صادق , جعفر صادق , صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325