طرح بنر سن شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 430330
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :210 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز سالروز شهادت امام رضا

شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین اختر تابناک اهل بیت پیامبر اسلام (ص)، روزی است که در تاریخ اسلامی به عنوان 17 صفر، سال 203 هجری قمری رقم می‌خورد. این روز یادآور حادثه‌ی تلخ و تأثیرگذاری است که موجب شهادت امام رضا (ع) در شهر توس، به دستور مأمون، خلیفهٔ عباسی دوم، شد. شهادت این امام عظیم‌الشأن نه تنها برای جامعهٔ اسلامی بلکه برای تمامی انسان‌ها، یادگاری از عشق، صبر، و تعالی در مقابل مشکلات و بلایا محسوب می‌شود.

با وجود مصیبت و تأثیرات اندوهبار شهادت امام رضا (ع)، هر ساله در تمامی ارکان جامعهٔ اسلامی و مخصوصاً در کشور ایران، این روز به عنوان "روز ملی محبت و انس با قرآن" گرامی داشته می‌شود. یکی از رسوم و آیین‌هایی که در این روز به منظور اظهار ارادت به امام رضا (ع) و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود، چاپ بنرهای تبلیغاتی است. این بنرها با حاشیه‌نویسی‌هایی از آیات و احادیث قرآنی و نیز مطالبی مرتبط با حضرت علی بن موسی (ع) آماده می‌شوند و در مکان‌های عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و خیابان‌ها نصب می‌شوند.

با این اقدام ساده و در عین حال پر معنی، افراد جامعه به یادگاری از آموزه‌های امام رضا (ع) و اهمیت قرآن کریم توجه می‌کنند و در کنار هم از محبت، انس با قرآن و ارادت به اهل بیت پیامبر (ص) خبر می‌دهند. این اقدام همچنین به فرهنگ‌سازی در جامعه و تقویت ارتباطات اجتماعی میان افراد کمک می‌کند و نقش مهمی در حفظ و گسترش ارزش‌های اسلامی دارد.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل: تصویر کودک ، تایپوگرافی ، حاشیه تذهیب، و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               210 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه قرمز با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی  مرتبط در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

بنر 28شفر , دانلود بنر شهادت امام رضا , طرح بنر شهادت امام رضا , بنر تسلیت شهادت امام رضا , طرح بنر آخر صفر , بنر سالروز شهادت امام رضا , شهادت امام رضا , امام رضا , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , 28صفر , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , بنر سن شهادت امام رضا (ع) , بنر شهادت ائمه , بنر پشت سن شهادت امام رضا , بنر لایه باز , بنر عزاداری 28صفر , بنر شهادت امام رضا , بنر آخر صفر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325