طرح بنر روز نیروی دریایی

شناسه مطلب : 436112
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

طرح بنر روز نیروی دریایی

روز نیروی دریایی یکی از روزهای مهم و گرامیداشتی در تقویم نظامی کشورها است که به افتخار نیروهای دریایی اختصاص دارد. این روز به تجلیل از شجاعت و تلاش‌های نیروهای دریایی، نگهداری از امنیت دریاها و سواحل، و نقش حیاتی آنها در حفظ امنیت ملی اختصاص دارد.

چاپ بنرها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی و تبلیغات اجتماعی در روز نیروی دریایی دارای تأثیر قابل توجهی است. این بنرها معمولاً شامل تصاویر نظامیان دریایی، کشتی‌ها و ناوگان دریایی، و همچنین شعارها و پیام‌های تشویقی به نیروهای دریایی می‌شوند. این ابزارها نه تنها به ارتقاء افتخار و اراده نیروهای دریایی کمک می‌کنند، بلکه اهمیت و نقش آنها در حفظ امنیت ملی را به جامعه نشان می‌دهند.

چاپ بنرها در روز نیروی دریایی تاثیرات بسیاری ایجاد می‌کنند، از جمله ایجاد افتخار و احترام به نیروهای دریایی، تشویق اعضای این نهاد به ادامه خدمت با ایمان و عزم، و افزایش آگاهی عمومی درباره نقش حیاتی نیروهای دریایی در حفظ امنیت کشور. این بنرها همچنین به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر بین نیروهای دریایی و جامعه محلی و ملی عمل می‌کنند.

به طور کلی، چاپ بنرها در روز نیروی دریایی نقش مهمی در ترویج ارزش‌ها و تقدیر از نیروهای دریایی دارند و به افزایش افتخار و اراده این نیروها برای خدمت به امنیت ملی کمک می‌کنند.

طرح بنر لایه باز تبریک روز نیروی دریایی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز نیروی دریایی

طرح بنر روز نیروی دریایی شامل:پرچم ایران و لوگوی نیروی دریایی و متن گرامیداشت روز نیروی دریایی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی نیروی دریایی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز نیروی دریایی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر نیروی دریایی، بنر روز نیروی دریایی، بنر لایه باز روز نیروی دریایی، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی نیروی دریایی، پرچم ایران، طرح چریکی بنر و متن گرامیداشت روز نیروی دریایی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک نیروی دریایی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز نیروی دریایی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر نیروی دریایی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر باکیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز نیروی دریایی

ناو نیروی دریایی , طرح لایه باز بنر روز نیرو دریایی , نیرودریایی , طرح بنر نیروی دریایی , ناو دریایی , دریانوردی , بنر لایه باز روز نیروی دریایی , نیرو دریایی , تایپوگرافی نیروی دریایی , بنر گرامیداشت روز نیروی دریایی , نیروی دریایی , بنر نیروی دریایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325