طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی

شناسه مطلب : 420662
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی

روز موزه و میراث فرهنگی ایران در تاریخ ۲۸ اردیبهشت به منظور گرامیداشت موزه‌ها و ثبت میراث فرهنگی و تاریخی کشور برگزار می‌شود. در این روز، توجه به ارزش‌ها، سنت‌ها، تمدن‌ها و تاریخ‌های متنوع کشور و نگهداری آثار موزه‌ای و میراث فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استفاده از بنرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این روز می‌تواند به شناسایی بهتر آثار موزه‌ای، جذب مخاطبان و آگاهی‌بخشی درباره ارزش‌های میراث فرهنگی کمک کند.

در طراحی بنرهای مناسب برای روز موزه و میراث فرهنگی، باید به استفاده از رنگ‌هایی با ارتباط با تاریخ و فرهنگ کشور، استفاده از عناصر تصویری مرتبط با موزه‌ها و آثار تاریخی، استفاده از شعارها و متن‌های قابل خواندن و جذاب، و همچنین به‌کارگیری فونت‌هایی با قابلیت خوانایی بالا توجه کرد. این اقدامات باعث می‌شود که بنرهای تبلیغاتی مناسب و جذاب برای مخاطبان منتشر شود و در نتیجه آگاهی بیشتری درباره موزه‌ها و میراث فرهنگی به دست آید.

همچنین، با استفاده از بنرهای تبلیغاتی در روز موزه و میراث فرهنگی، می‌توان به شناسایی بهتر آثار موزه‌ای، ترویج فرهنگ و تمدن ایران و جذب مخاطبان جدید برای بازدید از موزه‌ها کمک کرد. در نتیجه، استفاده از بنرهای تبلیغاتی به

طوری که اطلاعات کافی و دقیق درباره موزه‌ها و آثار تاریخی به مخاطبان ارائه شود و افراد برای بازدید از موزه‌ها و آثار تاریخی تحریک شوند. این روش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد برای ترویج میراث فرهنگی و تاریخی کشور محسوب می‌شود.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی روز موزه و میراث فرهنگی به دلیل اهمیت آن در جامعه و تاثیر مثبت آن بر کاهش فراموشی و ترویج میراث فرهنگی و تاریخی کشور، اهمیت دارد. به کمک این روش تبلیغاتی، می‌توان به نحو احسن میراث فرهنگی و تاریخی کشور را به جامعه معرفی کرد، جلوه‌های مختلف تمدن و فرهنگ ایران را به تصویر کشید و افراد را برای بازدید از موزه‌ها و آثار تاریخی تحریک کرد.

 

بنر روز موزه و میراث فرهنگی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز موزه و میراث فرهنگی

طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی شامل: تصویر آثار باستانی و متن گرامیداشت روز موزه و میراث فرهنگی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز موزه و میراث فرهنگی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز موزه و میراث فرهنگی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  آثار باستانی در طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی

دانلود طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی , 29 اردیبهشت روز جهانی موزه , بنر لایه باز روز موزه , موزه ایران , بنر لایه باز گرامیداشت هفته میراث فرهنگی , عتیقه , psd بنر روز موزه , آثار تاریخی , بنر گرامیداشت هفته میراث فرهنگی , بنر هفته میراث فرهنگی , بنر لایه باز روز جهانی موزه , موزه , بنر روز موزه , روز جهانی موزه , ظروف قدیمی , تاریخ ایران , میراث فرهنگی ایران , طرح بنر لایه باز روز موزه و میراث فرهنگی , گرامیداشت روز موزه و هفته میراث فرهنگی , هفته میراث فرهنگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325