طرح بنر روز ملی سینما

شناسه مطلب : 430528
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :318 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز ملی سینما

روز ملی سینما یکی از رویدادهای مهم در تقویم فرهنگی و هنری کشورهای مختلف است که به تجلی و ارتقاء هنر سینما اختصاص دارد. این روز به عنوان یادگاری از تأسیس اولین سینما در ایران در سال 1900 تعیین شده و هر ساله در تاریخ 21شهریور به شکل جشنی ویژه جشن‌گرفته می‌شود. یکی از روش‌های مهم برای تبلیغ و افزایش آگاهی عمومی درباره این روز، چاپ بنرهای مخصوص به مناسبت روز ملی سینما است.

چاپ بنرها برای روز ملی سینما تأثیر بسیار مهمی دارد. این بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای تبلیغی قوی برای اطلاع‌رسانی به مردم درباره برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با سینما عمل کنند. همچنین، با استفاده از بنرها می‌توان مفاهیم و ارزش‌های سینما به جامعه منتقل کرد و اهمیت این هنر را برای مردم آگاه‌تر کرد. بنابراین، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار موثر در ترویج سینما و جشن‌گیری در روز ملی سینما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در کل، چاپ بنرها برای روز ملی سینما نه تنها به تبلیغ و اطلاع‌رسانی کمک می‌کنند بلکه از طریق نمایش ویژگی‌ها و اهمیت هنر سینما به جامعه، می‌توانند به ترویج و توسعه این هنر ارزشمند نیز کمک کنند.

بنر لایه باز روز ملی سینما، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز ملی سینما

طرح بنر روز سینما شامل:  تصویر سینما و تصاویر مرتبط با بنر ، متن تبریک روز ملی سینما می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی سینما می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

طرح بنر روز ملی سینما، طرح بنر لایه باز روز ملی سینما، بنر روز ملی سینما، بنر لایه باز روز ملی سینما، طرح کاشی کاری وقف

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز ملی سینما

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، مشکی

سایز:                               318 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی سینما
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و مشکی با طرح بنر روز ملی سینما
  • استفاده مناسب از تصویر سینما و تصاویر مرتبط با بنر
  • استفاده از متن تبریک روز ملی سینما در طرح بنر روز ملی سینما

طرح لایه باز روز ملی سینما , دانلود بنر روز سینما , طرح بنر روز ملی سینما , سینما , سینما و تلویزیون , طرح psd روز ملی سینما , طرح بنر روز سینما , بنر روز ملی سینما , طرح پوستر روز سینما , بنر لایه باز روز سینما , تآتر , پوستر روز سینما , بنر روز سینما , تلویزیون , طرح لایه باز پوستر روز سینما , ۲۱شهریور روز سینما , سینمای ملی , پوستر , بنر لایه باز روز سینما ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325