طرح بنر روز معمار psd

شناسه مطلب : 417461
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز معمار

روز معمار، یکی از روزهای بزرگ و بین‌المللی در زمینه‌ی معماری است. این روز برای گرامیداشت خلاقیت و نوآوری در طراحی و ساختمان‌سازی ایجاد شده . این روز فرصتی است برای تقدیر از معماران و طراحان برجسته‌ی جهان و به اشتراک گذاری دانش و تجربیات در زمینه‌ی معماری با عموم مردم.

در طول سال‌ها، چاپ بنرهای تبلیغاتی برای ترویج خدمات و محصولات مختلف، به یکی از روش‌های پرکاربرد در بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه روز معمار به عنوان یک رویداد بین‌المللی مهم در زمینه‌ی معماری شناخته شده است، چاپ بنرهای تبلیغاتی، می‌تواند یک راه کار مناسب برای تبلیغ معماری و خدمات مرتبط با آن باشد. این بنرها می‌توانند شامل تصاویر پروژه‌های معماری، اطلاعات در مورد خدمات معماری و مشخصات تماس با معماران باشند.

با چاپ بنرهای تبلیغاتی مرتبط با روز معمار، می‌توان به جامعه نشان داد که معماری به چه صورتی به ساختار جامعه کمک می‌کند و چگونه این صنعت ارتباطات بین افراد و محیط زیست را بهبود می‌بخشد.

طرح بنر روز معمار، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز معمار

 طرح بنر روز معمار شامل:تایپوگرافی معمار و متن گرامیداشت روز معمار و روز خواجه نصیرالدین طوسی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معمار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر روز معمار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز طرح بنر روز معمار
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر روز معمار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مناسبتی
  • طراحی بنر با استفاده ازعکس باکیفیت مرتبط در طرح بنر روز معمار

 


پوستر لایه باز روز معمار , گرامیداشت روز شیخ بهایی , روز معماری و معماری , بنر روز معمار , استند روز معمار , بنر گرامیداشت روز معمار , طرح معمار , معماری , دانلود بنر روز معمار , معمار , بنر لایه باز روز معمار , ساختمان , آرشیتکت , دفاتر معماری , روز 3 اردبیهشت , پوستر روز معمار , پوستر گرامیداشت روز معمار , روز مهندس , روز معمار , بنر لایه باز روز معمار , گرامیداشت روز معمار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325