طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان

شناسه مطلب : 338464
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز روز مبارزه با خشونت علیه زنان

25 نوامبر هرسال روز جهانی رفع خشونت علیه زنان است، 25 نوامبر 2021 با 4 آذر 1400 برابر است.

در 25 نوامبر سال 1960 سه خواهر اهل جمهوری دومینیکن با نام خواهران "میرابل" پس از ماه‌ها شکنجه، سرانجام توسط سازمان امنیت ارتش این کشور به قتل رسیدند. جرم این سه خواهر، شرکت در فعالیت‌های سیاسی علیه رژیم دیکتاتوری حاکم بر دومینیکن بود. 21 سال بعد یعنی سال 1981 در همایشی که در بوگوتا پایتخت کشور کلمبیا که با شرکت مدافعان حقوق زنان در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب تشکیل شد، پیشنهاد شد روز قتل خواهران میرابل به عنوان روز منع خشونت علیه زنان نامگذاری شود. هدف از این اقدام آن بود تا افکار عمومی جهانیان بیش از پیش به نهی از خشونت از زنان متمرکز شود. سازمان ملل متحد نیز در در 17 اکتبر سال 1999 این روز را به رسمیت شناخت و در تاریخ مناسبت‌های این سازمان گنجاند تا از این طریق همه ساله دولت‌ها و مردم جهان به این موضوع مهم توجه کنند.

طرح بنر لایه باز مبارزه با خشونت علیه زنان، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر بنر گرامیداشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان

طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان شامل: عکس با کیفیت زن آسیب دیده، عکس با کیفیت زن زندانی، متن خشونت علیه زنان اهانت به مادران است و متن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی مبارزه با خشونت علیه زنان، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر لایه باز روز مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر مناسبتی، عکس با کیفیت زن آسیب دیده، عکس با کیفیت زن زندانی، متن خشونت علیه زنان اهانت به مادران است، متن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان

 

مشخصات فنی بنر لایه باز گرامیداشت روز مبارزه با خشونت علیه زنان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت زن زندانی مناسب با طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان
  • استفاده از متن خشونت علیه زنان اهانت به مادران است در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان

دانلود بنر روز مبارزه با خشنوت علیه زنان , طرح بنر خشونت علیه زنان , بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان , بنر نه به خشونت علیه زنان , بنر لایه باز روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان , بنر لایه باز روز مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح لایه باز بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان , بنر لایه باز خشونت علیه زنان , طرح لایه باز بنر مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح لایه باز بنر روز جهانی مبارزه با خشنوت علیه زنان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325