طرح بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی

شناسه مطلب : 423335
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی

سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ 1 تیر مصادف است با یکی از رویدادهای مهم و مبارک در تاریخ ایران. این روز به عنوان آغاز فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی و به منظور ترویج و تبلیغ ارزش‌ها و اصول اسلامی برگزار می‌شود.

سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک سازمان مستقل و متعلق به دولت، وظیفه اصلی خود را در ترویج و انتشار ارزش‌ها، معارف و اصول اسلامی در جامعه بر عهده دارد. این سازمان در تمامی حوزه‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کند، از جمله رسانه‌ها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات چاپی، تبلیغات اینترنتی و غیره. هدف اصلی این سازمان، ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی اسلامی و ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه است.

سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، برنامه‌های متنوعی را در جهت ترویج و تبلیغ ارزش‌های اسلامی برگزار می‌کند. این برنامه‌ها شامل سمینارها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوعی است. همچنین، در این روز و در تمامی نقاط کشور، مراسم‌های مذهبی و فرهنگی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این رویداد بزرگ، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرصتی است برای تجدید نظر در اهداف و برنامه‌های این سازمان، ارزیابی عملکرد گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده. همچنین، این روز فرصتی است برای تمامی علاقه‌مندان به تبلیغات اسلامی و ارتباط با دین و معارف اسلامی، تا در جشنواره‌ها و فعالیت‌های مختلف شرکت کنند و به ترویج ارزش‌ها و اصول دینی در جامعه کمک کنند.

بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی

طرح بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی شامل: طرح گل و تذهیب و متن گرامیداشت بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  مرتبط در طرح بنربنر روز سازمان تبلیغات اسلامی

بنر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی , طرح بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی , بنر روز تبلیغات اسلامی , بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی , روز تبلیغات اسلامی , روز سازمان تبلیغات اسلامی , طرح لایه باز بنر روز سازمان تبلیغات اسلامی , طرح بنر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی , طرح بنر روز تبلیغات اسلامی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325