طرح بنر روز جهانی غذا

شناسه مطلب : 433189
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز جهانی غذا

روز جهانی غذا یک رویداد بین‌المللی است که هر ساله در تاریخ 16 اکتبر جشن گرفته می‌شود. این روز به تأکید بر اهمیت امنیت غذایی در جهان و تأمین غذا برای تمامی افراد اختصاص دارد.

  1. آگاهی‌آوری درباره اهمیت امنیت غذایی: چاپ بنرها می‌توانند به آگاهی‌آوری درباره اهمیت امنیت غذایی در جهان کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی را با تصاویر قابل تأمینی و مطمئنی از غذاها و مواد غذایی منتقل کنند و به مردم یادآوری کنند که همه انسان‌ها حق دسترسی به غذاهای کافی و امن دارند.

  2. ترویج کشاورزی پایدار و مدیریت منابع: این بنرها می‌توانند به ترویج کشاورزی پایدار و مدیریت منابع مؤثر در تأمین غذا کمک کنند. تصاویر می‌توانند پیام‌هایی از جمله حفظ محیط‌زیست، حفاظت از خاک و آب، و استفاده بهینه از منابع طبیعی را منتقل کنند.

  3. تشویق به مشارکت در تأمین غذا: این بنرها می‌توانند به تشویق افراد به مشارکت در تأمین غذا برای کمک به کاهش گرسنگی و فقر غذایی کمک کنند. آنها می‌توانند به ترویج برنامه‌ها و پروژه‌های اجتماعی و انسانی کمک کنند که به کمک به افراد نیازمند و توسعه کشورهای فقیر در زمینه غذا می‌پردازند.

به طور کلی، تاثیر چاپ بنرها در روز جهانی غذا می‌تواند به ترویج امنیت غذایی، کشاورزی پایدار، و تشویق به مشارکت در تأمین غذا برای تمامی افراد جهانی کمک کند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای مؤثر در انتقال پیام‌های مهم در زمینه غذا و امنیت غذایی به مخاطبان عمومی عمل می‌کنند و به توسعه یک جامعه سالم‌تر و پایدار‌تر کمک می‌کنند.

بنر لایه باز روز جهانی غذا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی غذا

طرح بنر روز جهانی غذا شامل: تایپوگرافی روز جهانی غذا مبارکت شکمو و متن گرامیداشت روز جهانی غذا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی غذا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی غذا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی غذا
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم با طرح بنر روز جهانی غذا
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  و مواد غذایی و تایپوگرافی تایپوگرافی روز جهانی غذا مبارکت شکمو
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز جهانی غذا

طرح بنر , بنر ایرانی , تایپوگرافی روز جهانی غذا مبارکت شکمو , بنر روز جهانی غذای سالم , روز جهانی غذا , 25 مهر , غذای سالم , وکتور کره زمین و مواد غذایی , وکتور مواد غذایی , طرح بنر روز جهانی غذا , بیست و پنج مهر , سبزیجات , بنر مناسبتی , بنر روز جهانی غذا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325