طرح بنر روز جهانی سلامت روان

شناسه مطلب : 432578
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر روز جهانی بهداشت روان

روز جهانی بهداشت روان هر سال در تاریخ 10 اکتبر برگزار می‌شود و هدف اصلی آن افزایش آگاهی از مسائل بهداشت روانی، حفظ سلامتی روانی و کاهش تبعیض در این زمینه است. این روز به فرصتی تبدیل شده که به اهمیت حفظ سلامت روانی در جامعه تاکید شود و افراد به شناخت بهتری از عوامل موثر در سلامت روانی خود بپردازند.

تاثیر چاپ بنر‌ها در روز جهانی بهداشت روان به شیوه‌های متعددی می‌تواند مشاهده شود:

1. افزایش آگاهی: چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای قدرتمند می‌توانند به افزایش آگاهی عمومی از مسائل بهداشت روانی کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌های مفهومی و تشویقی را منتقل کنند و به افراد کمک کنند تا به مسائلی مانند تعامل احترامی با افراد مبتلا به مشکلات روانی، ترتیب وقت برای مراقبت‌های روانی، و اهمیت حفظ سلامت روانی توجه کنند.

2. کاهش تبعیض: بنرها می‌توانند به تشویق اجتناب از تبعیض و تبعیض در برابر افراد مبتلا به مشکلات روانی کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند پیام‌های مثبتی از جمله ترتیب وقت برای کمک‌های روانی و ارتقاء تعامل احترامی با افراد را انتقال دهند.

3. تشویق به مراقبت‌های روانی: بنرها می‌توانند به تشویق افراد به مراقبت از سلامت روانی خود و جلب حمایت‌های لازم برای آنها کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند به ارائه منابع و اطلاعات در مورد خدمات و مشاوره‌های روانی کمک کنند.

بنابراین، چاپ بنرها در روز جهانی بهداشت روان می‌توانند نقش مهمی در ترویج آگاهی عمومی از مسائل بهداشت روانی و حفظ سلامت روانی بازی کنند. این بنرها به افراد کمک می‌کنند تا مسائل روانی را جدی بگیرند، به مشکلات دیگران احترام بگذارند، و به بهبود کیفیت زندگی خود و دیگران کمک کنند.

بنر لایه باز روز جهانی بهداشت روان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی بهداشت روان

طرح بنر روز جهانی بهداشت روان شامل: تصویر مغز و متن گرامیداشت روز جهانی بهداشت روان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی بهداشت روان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی بهداشت روان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی بهداشت روان
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم  با طرح بنر روز جهانی بهداشت روان
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مغز
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز جهانی بهداشت روان

بنر روز سلامت روان , طرح بنر روز جهانی بهداشت روان , روز جهانی بهداشت روان , بهداشت روان , سلامت روان , بنر روز جهانی بهداشت روان , بنر روز بهداشت روان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325