طرح بنر روز جهانی ایدز

شناسه مطلب : 435903
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

بنر روز جهانی ایدز

روز جهانی ایدز هر سال در 1 دسامبر جشن‌گرفته می‌شود تا به اهمیت پیشگیری، درمان، و حمایت از افراد مبتلا به ایدز توجه کرده و آگاهی عمومی درباره این بیماری و شیوه‌های مقابله با آن را افزایش دهد. چاپ بنرها در این روز می‌توانند نقش بسیار موثری در افزایش آگاهی جامعه و ترویج اقدامات پیشگیری و درمان داشته باشند.

اولین تأثیر چاپ بنر در روز جهانی ایدز، افزایش اطلاعات و شناخت مردم نسبت به این بیماری است. بنرها با تصاویر قوی، آمار و اطلاعات مفید می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی مؤثر عمل کنند و به جامعه کمک کنند تا درک بهتری از خطرات ایدز و راه‌های پیشگیری برخوردار شود.

دومین تأثیر این بنرها در ترویج فرهنگ پیشگیری از ایدز و ارتقاء سلامت جنسی است. طراحی‌هایی که از وسایل حفاظتی و اقدامات پیشگیری استفاده می‌کنند، می‌توانند به مخاطبان نشان دهند که چگونه می‌توانند از انتقال ویروس ایدز جلوگیری کنند.

سومین تأثیر این بنرها در تحریک به اقدام و آزمایش منظم جهت شناسایی زودهنگام ایدز است. پیام‌های مثبت در خصوص اهمیت آزمایش و شناسایی زودهنگام می‌توانند مردم را به انجام آزمایش‌های ایدز ترغیب کرده و درمان سریع‌تر را فراهم سازند.

چهارمین تأثیر این بنرها در افزایش حمایت اجتماعی و اعتیاد به افراد مبتلا به ایدز است. طراحی‌هایی که از تصاویر مثبت و اراده‌ای از افراد مبتلا به ایدز استفاده می‌کنند، می‌توانند به مخاطبان نشان دهند که افراد مبتلا به ایدز می‌توانند با حمایت و درمان موفقیت زندگی کنند.

پنجمین تأثیر این بنرها در ارتقاء مسئولیت اجتماعی و دولتی در مقابله با ایدز است. طراحی‌ها می‌توانند حاکی از نقش مهم دولت و سازمان‌ها در ارائه خدمات درمانی، پیشگیری، و حمایت به افراد مبتلا به ایدز باشند و اهمیت تامین منابع مالی و اجتماعی برای این منظور را نشان دهند.

بنر روز ایدز، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر روز جهانی ایدز

طرح بنر روز جهانی ایدز شامل:شعار مرتبط با ایدز و متن گرامیداشت روز جهانی ایدز می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز ایدز، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی ایدز می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر روز ایدز

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی ایدز
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر روز ایدز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح ایدز و متن شعار مرتبط با ایدز در طرح بنر روز جهانی ایدز
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز ایدز

طرح بنر روز جهانی ایدز , طرح بنر روز جهانی ایدز , طرح لایه باز بنر روز جهانی ایدز , بنر لایه باز روز جهانی ایدز , بنر لایه باز روز ایدز , طرح لایه باز بنر روز ایدز , بنر روز جهانی ایدز , طرح بنر روز ایدز , طرح پوستر روز ایدز , بنر روز جهانی ایدز , بنر پیشگیری از ایدز , دانلود بنر روز ایدز , بنر لایه باز پیشگیری از ایدز , بنر روز ایدز , طرح لایه باز بنر روز پیشگیری از ایدز , طرح پوستر پیشگیری از ایدز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325