طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران psd

شناسه مطلب : 415372
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز جمهوری اسلامی ایران

روز جمهوری اسلامی، به عنوان یکی از روزهای مهم و نمادین در تاریخ ایران، هر ساله با برگزاری مراسم‌ها و تشریفات رسمی، جشن‌ها و تظاهرات عمومی در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود. در این روز، چاپ بنر و توزیع آن در محل‌های عمومی می‌تواند تأثیر بسیاری در افزایش اعتراض و نشان دادن پایبندی به ارزش‌های جمهوری اسلامی داشته باشد. در ادامه، سه پاراگرافی در این رابطه آمده است:

  1. چاپ بنر و توزیع آن در روز جمهوری اسلامی، به شما امکان می‌دهد تا ارزش‌ها، ایدئولوژی و مفاهیمی که برای شما در جمهوری اسلامی مهم هستند، را به دیگران منتقل کنید. با استفاده از تصاویر، نشانه‌ها و متن‌هایی که در بنرها قرار می‌گیرند، می‌توانید پیام‌های خود را به دیگران منتقل کرده و آن‌ها را به پایبندی به ارزش‌های جمهوری اسلامی دعوت کنید.

  2. چاپ بنر و توزیع آن در روز جمهوری اسلامی، می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر در جامعه محلی عمل کند. با استفاده از بنرها، می‌توانید به آگاهی مردم از برگزاری مراسم‌های رسمی، جشن‌ها و تظاهرات عمومی در این روز کمک کنید و آن‌ها را به شرکت در این مراسم‌ها دعوت کنید.بنابراین، چاپ بنر در روز جمهوری اسلامی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای  و ارتباط با مردم باشد .

 

بنر روز جمهوری اسلامی ایران ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران شامل:طرح الله ،  و متن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران میباشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز جمهوری اسلامی ایران

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                               34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از طرح الله در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

 

 


پرچم ایران , بنر روز جمهوری اسلامی ایران , طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران , بنر 12 فرودرین , بنر لایه باز روز جمهوری اسلامی ایران , 12 فروردین , روز جمهوری اسلامی ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325