طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

شناسه مطلب : 415263
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر روز جمهوری اسلامی ایران

روز جمهوری اسلامی، به عنوان یکی از روزهای مهم و نمادین در تاریخ ایران، هر ساله با برگزاری مراسم‌ها و تشریفات رسمی، جشن‌ها و تظاهرات عمومی در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود. در این روز، چاپ بنر و توزیع آن در محل‌های عمومی می‌تواند تأثیر بسیاری در افزایش اعتراض و نشان دادن پایبندی به ارزش‌های جمهوری اسلامی داشته باشد. در ادامه، سه پاراگرافی در این رابطه آمده است:

  1. چاپ بنر و توزیع آن در روز جمهوری اسلامی، به شما امکان می‌دهد تا ارزش‌ها، ایدئولوژی و مفاهیمی که برای شما در جمهوری اسلامی مهم هستند، را به دیگران منتقل کنید. با استفاده از تصاویر، نشانه‌ها و متن‌هایی که در بنرها قرار می‌گیرند، می‌توانید پیام‌های خود را به دیگران منتقل کرده و آن‌ها را به پایبندی به ارزش‌های جمهوری اسلامی دعوت کنید.

  2. چاپ بنر و توزیع آن در روز جمهوری اسلامی، می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر در جامعه محلی عمل کند. با استفاده از بنرها، می‌توانید به آگاهی مردم از برگزاری مراسم‌های رسمی، جشن‌ها و تظاهرات عمومی در این روز کمک کنید و آن‌ها را به شرکت در این مراسم‌ها دعوت کنید.بنابراین، چاپ بنر در روز جمهوری اسلامی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای  و ارتباط با مردم باشد .

    طرح بنر لایه باز روز جمهوری اسلامی ایران با زمینه سفید و آبی و تصویر میدان آزادی، یکی از طرح‌های زیبا و جذاب برای جشن‌گیری در این روز مهم است. این طرح با استفاده از رنگ‌های سفید و آبی که رنگ‌های پرچم ایران هستند، به یادآوری اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و برپایی جمهوری اسلامی به‌عنوان نظام دموکراتیک توسط مردم ایران می‌پردازد.

    در این طرح، تصویر میدان آزادی، یکی از مهمترین نمادهای جنبش انقلابی در ایران، نقش مهمی در جذب توجه مخاطبین دارد. این تصویر، به یادآوری نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نمایان کردن اراده‌ی مردمی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

    با توجه به اینکه این طرح به صورت لایه باز طراحی شده است، کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، به طور آسانی تصویر میدان آزادی را تغییر داده و متن و یا شعار خود را بر روی طرح اضافه کنند. به این ترتیب، این طرح به‌عنوان یک قالب چاپ آماده برای جشن‌گیری در روز جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    استفاده از این طرح، برای افرادی که به دنبال یک قالب ساده و همچنین جذاب برای چاپ بنر در روز جمهوری اسلامی هستند، پیشنهاد می‌شود. با توجه به رنگ‌های استفاده شده در این طرح، امکان ترکیب با رنگ‌های دیگرنیز وجود دارد و این به کاربران این طرح، اجازه می‌دهد تا با تغییر رنگ زمینه و یا اضافه کردن نوشته‌های خود، طرح را به سبک خود تنظیم کنند.

    در کل، طرح بنر لایه باز روز جمهوری اسلامی ایران با زمینه سفید و آبی و تصویر میدان آزادی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای چاپ بنر در این روز می‌توان استفاده کرد. این طرح، به دلیل زیبایی و سادگی آن، مورد توجه بسیاری از کاربران و چاپخانه‌ها قرار گرفته و به یادآوری ارزش‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در جامعه می‌پردازد.

بنر روز جمهوری اسلامی ایران ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران شامل:تصویر میدان آزادی ،  پرچم ایران ، گل  و متن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران میباشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز جمهوری اسلامی ایران

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                               63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت پرچم ایران و میدان آزادی در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

 

 


12 فروردین , بنر 12 فرودرین , طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران , پرچم ایران , بنر روز جمهوری اسلامی ایران , روز جمهوری اسلامی ایران , بنر لایه باز روز جمهوری اسلامی ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325